Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyksen lopetus. neuvoja kaipaan!

Vierailija
30.10.2014 |

Oon muutaman viikon imettänyt lasta enää ennen päiväunia ja nyt sunnuntaista lähtien en enää sitäkään. Tissit räjähtää, pumppasin toissapäivänä, mutta taas ovat kivikovat. Miten nopeasti tää maidon eritys loppuu ja kannattaako pumpata tyhjäksi? Ja kuinka usein? Silloin kun ihan pakko, vai useammin?

Kiitos asiallisista neuvoista :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole omakohtaista kokemusta kun imetykset aina hiipuneet hissuksiin vauvojen omasta "halusta" niin ei sitten enää se maidonerityskään ole ollut kuin vähäistä loppua kohden, mutta näin muistan kuulleeni että ei saa pumpata tyhjiksi sillä se on viesti rinnoille että lisää maitoa tilataan. Vain sen verran että olo helpottuu. Varmaan tuntemusten mukaan ne määrätkin. Kait se jäljelle jäävä maito sitten imetyy jossain vaiheessa takaisin kudoksiin/poistuu aineenvaihdunnan kautta, niin ällöltä kuin kuulostaakin.

Vierailija
2/3 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon pumppaaminen on tosiaan aivoille viesti siitä, että maitoa tarvitaan. Pumppaa siis vain silloin, kun on pakko ja vain sen verran, kun on pakko. Ei kannata kuitenkaan yrittää väkisin sinnitellä hankalan olon kanssa, sillä se voi johtaa rintatulehdukseen. Pumppaa siis tarvittaessa sen verran, että olo helpottuu selvästi. Muutama viikko voi mennä siinä, että maidontuotanto loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä pumppaa tyhjiksi, vain pahin paine pois. muuten eritys ei vähene. keho ei tajuu kumpi sielä imee,pumppu vai vauva. muuten tuotanto määrä sama kokoajan. hissukseen hiljenee n2vk:ssa. mulla saatto maito nousta rintoihin 3kk lopettamisen jälkeenkin jos vaik joku vauva huus kaupassa.siis jetkellisesti tuli se täyttymisen tunne. tsemppii!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi