Normaali ja menestyvä ihminen ei hypi tasajalkaa ylös alas kädet heiluen kun onnistuu jossakin asiassa
Tätä harrastavat nykyään parikymppisetkin jo. Samaa kastia keppihevosharrastelun kanssa.
Kommentit (25)
Aikuisuus ja omilla aivoilla ajattelu ei ole kovin huudossa nykyään. Lampaat hyppii tasajalkaa kun in niin ”ihanan tyttömäinen” olo 🤦🏻♂️
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuus ja omilla aivoilla ajattelu ei ole kovin huudossa nykyään. Lampaat hyppii tasajalkaa kun in niin ”ihanan tyttömäinen” olo 🤦🏻♂️
Myös ihan heteromiehiä homottaa nykyään niin että tekevät tuota. Cringeys huipussaan
Kyllä muuten hyppii. Kiljahteleekin välillä onnesta.
Normaali ihminen ei jankkaa samaa monessa ketjussa samana päivänä. Yksi kerta riittää.
Muistatteko Biolapset viime itsenäisyyspäivän juhlissa.
Se on sitä mitä Suomessa kutsutaan ”lahjakkaiden lapsien esiintymiseksi” 😂
Miksi jonkun ihmisen jokin luontainen ominaisuus häiritsee noin paljon? Sitten se pitää haukkua maanrakoon ja poistaa elämästä?
Emotionaalinen inkontinenssi on nykyään yleinen vaiva
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen ei jankkaa samaa monessa ketjussa samana päivänä. Yksi kerta riittää.
Normaali ihminen ei vietä klo 7-23 täällä tarkkailemassa ettei vaan tule samaa aihetta toista kertaa.
On niin tyttömäinen olo! Mä oon Sanna!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi jonkun ihmisen jokin luontainen ominaisuus häiritsee noin paljon? Sitten se pitää haukkua maanrakoon ja poistaa elämästä?
Täti tekee välillä jotain muuta kuin palstalle. Ylös alas hyppiminen on vain lapsille luontaista.
Ne v a j a k i t tekee sitä BB-talossa. Siinäpä palstamammoille esikuvaa 😁
Riippuu missä menestyy - teenpä jokin taideteos ja katso minkälaisen vastaanoton se saa - jos hyvän, niin taatusti iloitset ja hypit tasajalkaa ainakin mielessäsi.
Nykyään 25-v väittää pokkana olevansa #finnishboy. Ja saman ikäinen nainen suuttuu jos tytötellään vaikka tekee kaikkensa ollakseen sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä menestyy - teenpä jokin taideteos ja katso minkälaisen vastaanoton se saa - jos hyvän, niin taatusti iloitset ja hypit tasajalkaa ainakin mielessäsi.
Kuten sormiväriteos jossa on hymyilevä aurinko ja sateenkaari? 🤣😂😅
Tuota, saahan sitä iloita miten tahtoo. Miksi pitäisi ikääntyessään olla jäykkä "aikuinen"? Sehän vanhentaakin nopeammin. En ole kuvailemasi ihminen, mutta ilmehdin ja elehdin kyllä aivan miten minua sattuu huvittamaan, joten ehkä hankit oikeita ongelmia? Niitä kyllä monella riittää.
Menestyvät ihmiset eivät tee niin. Eivätkä pelaa tunteja pleikkaria. Eivätkä katso realityä telkkarista. Mutta mitäpä palstan tantat tietävät menestyksestä…
Vierailija kirjoitti:
Tuota, saahan sitä iloita miten tahtoo. Miksi pitäisi ikääntyessään olla jäykkä "aikuinen"? Sehän vanhentaakin nopeammin. En ole kuvailemasi ihminen, mutta ilmehdin ja elehdin kyllä aivan miten minua sattuu huvittamaan, joten ehkä hankit oikeita ongelmia? Niitä kyllä monella riittää.
Aikuisilla on lukemattomia keinoja ilmausta iloa, ei tarvitse taantua kakaraksi.
En mä ainakaan halua olla normaali.
Sama trendi super-sanan laittaminen lähes jika toisen sanan eteen. Pikkutytöt eivät kasva aikuisiksi.