Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En voi luvata, etten tappaisi sua jos hermostun liikaa"

Vierailija
30.10.2014 |

Mies on hermostuessaan pari kertaa uhannut tappaa minut. Sanonut jälkeenpäin että pelkää, että hänellä napsahtaa niin, ettei pysty enää hallitsemaan itseään. Me emme osaa riidellä. Mies mököttäisi ja minä haluaisin selvitellä asiat. Se saa hänet niin raivoihinsa, että hän on rikkonut tavaroita ja huutanut ja pari kertaa myös läpsäissyt minua. En ole osannut pelätä, vaan ajatellut, että ehkä tämä tästä helpottuu, mutta nyt kun tuo Rautavaara-tapaus tuli, niin olen alkanut miettiä, onko henkeni vaarassa vai onko tuo vain uhittelua.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 12:05"]

Höpönhöpön. Enemmistö puolisonsa tai lastensa tappajista on uhkaillut väkivallalla/tappamisella jo aiemmin.

[/quote]

Eihän tämä Rautavaaran nainenkaan puhunut mitään. Enkä muista, että näissä perhesurmissa mitä on tullut julkisuuteen olisi ollut mitään tekoon viittaavaa, tai ainakaan sitä ei ole kerrottu.

Vierailija
22/22 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappouhkaukset eivät ole normaalia käytöstä, eivätkä kuulu normaaliin elämään.

Olen itse todella tulistuva ihminen, enkä ole koskaan uhannut tappaa ketään. Myöskään exäni jonka kanssa riitelimme todella kovaa ei koskaan sanonut näin.

Älä päädy tilastoksi.

Tietysti olisi hienoa jos vaikka eroaisitte miehen kanssa hallitusti ja pariterapian kautta. Mies joka kuvitteleeja pelkää  joku päivä "napsahtavansa" todennäköisesti niin joskus tekeekin, mutta hallitsematonta se ei tule olemaan.

Tällainen mies tekee joka päivä sen valinnan ettei selvitä omia solmujaan ja tutustu itseensä kunnolla välttääkseen ylilyönnit. Yritä siis saada mies terapiaan jos mitenkään mahdollista, mutta suojele itseäsi ensiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi