Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Miten tästä eteenpäin?
Mies on pettänyt minua kaksi vuotta filippiiniläisen siivoojamme kanssa. Mies myönsi nyt viimein itse pettäneensä, vaikka minä kyllä arvasin, kun hänellä lopetti "mystisesti" seisomasta minun kanssani pari kuukautta siivoojan tultua ja hänen etätöiden alettua koronan alettua.
Kommentit (9)
MItä siinä, luottamus ei koskaan palaa, on aika sinunkin lähteä omille teillesi ja reilusti sanoa moicca.
Ai sä olet suostunut olemaan kaksi vuotta seksittömässä suhteessa, etkä aikaisemmin epäillyt mitään? Itse olisin jo hankkinut sivusuhteen…
Mulle kanssa kävi noin mut siivooja oli thaikku
Anna siivoojalle potkut ja katso miten mies reagoi. Seisooko vai häipyykö. Ensin siivooja pihalle.
Hyvin siivottu, kun säkitkin tyhjennetty. Saikohan tuplapalkkaa?
Virhe! Olisit hommannut jonkun saksalaisen kuulantyöntäjänaisen siivoamaan. Aasialaiset naiset vie aina ennemmin tai myöhemmin miehen sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Virhe! Olisit hommannut jonkun saksalaisen kuulantyöntäjänaisen siivoamaan. Aasialaiset naiset vie aina ennemmin tai myöhemmin miehen sydämen.
Ei mun mieheltäni. Nimittää niitä apinoiksi. Hoikkaa pitkää venäläisnaista en kyllä meille palkkaisi..
siis sä et tiedä mihin asentoihin filippiinot ja thaikut kääntyy ja se imuteho aaah.
Minulle kävi samat.