Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian täydellinen mies = bi tahi kaappihomo

Vierailija
29.10.2014 |

Sad but true.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun katkarapu.

Vierailija
2/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinkohan. Kyllä mää sanoisin että narsisteja ne ennemmin on. Ja pitäiskö sen bi:n haitata sitten, vai eikö ne pysty olemaan uskollisia vai onko vain ajan kysymys milloin pitää saada munaa kans?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 23:16"]

Noinkohan. Kyllä mää sanoisin että narsisteja ne ennemmin on. Ja pitäiskö sen bi:n haitata sitten, vai eikö ne pysty olemaan uskollisia vai onko vain ajan kysymys milloin pitää saada munaa kans?

[/quote]

Bi-mies ei voi elää ilman miestä, mutta bi-nainen voi elää ilman naista.

Vierailija
4/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa taas olla näitä katkerien "kauniiden" naikkosten höpötyksiä

t.liian täydellinen mies

Vierailija
5/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen miehen joka kohtelee naisia fiksusti, on aina kohtelias ja aivan ihana. Kuuntelee ja on aidosti kiinnostunut.
Ei ole homo eikä bi. Vaikka moni nainen sitä epäileekin. Mulle tuo ihanuus on ystävä. Rakas ja tärkeä semmoinen. En koskaan (vaikka haluaisinkin!!) koskea häneen seksuaalisessa mielessä, en halua menettää ystävyyttämme ikinä!

Vierailija
6/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustelisitko ap.

Kiinnostaa koska sain vähän aikaa sitten kuulla että monet erään miehen tutut epäilevät hänen olevan homo. Tuo mies on ensimmäinen jonka kanssa olisin voinut kuvitella perustavani perheen, harvasta joa kenestäkään olen senkään jälkeen niin miettinyt ja vähän puskista tuli nuo tuttujen epäilyt, niin hyvin itselleni olen selittänyt miksi hänellä ei vielä ole vaimoa jne.