Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajat ja lääkärit, mitä mieltä olette uudesta Syke ohjelmasta?

Vierailija
29.10.2014 |

Tännän se alkaa! Paljon on mainostettu ohjelmaa ja puhuttu, että olisi hyvinkin todenmukainen ja faktat kunnossa. Itselläni ainakin odotukset korkealla.

Kommentit (814)

Vierailija
101/814 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa toi ylilääkäri, koska meillä on perhetuttuna juuri samanlainen lääkäri :D Ihan samat ilmeet ja eleet vieläpä kun kaikki ei mee nappiin ;D

Vierailija
102/814 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep mulla ei nyt muutakaan tekemistä oo tässä keskellä yötä joten voisin aikani kuluksi antaa oman arvioni :D en oo hoitoalalla enkä koskaan aikaisemmin kattonu sairaalasarjoja, joten noita seikkoja en osaa kommentoida! Plus kirjoitan puhelimella joten anteeksi jos&kun enterin hakkaamisesta ei oo hyötyä ja kappalejaot puuttuu.

Oon tykänny sarjasta tähän asti, positiivine yllätys mun mielestä suomalaiseksi sarjaksi. Itselleni lähes tärkeämpää ovat mielenkiintoiset hahmot, ja niitä sarjassa on. Juoni on vähän ennalta-arvattava (kuten aikaisemminkin ketjussa on jo todettu) ja mua pikkasen häiritsee, että kolmea hoitajaa "piiritetään" noin ahkerasti :D

Mun mielest mielenkiintoisin hahmoista on monien muiden inhokki eli Holopainen. Sillä on selkeästi halu kehittyä ja oon aina ihaillut ihmisiä, jotka suhtautuu noin "intohimolla" työhönsä. Sosiaaliset suhteet eivät näytä kuuluvan henkilön vahvoihin ominaisuuksiin mutta toisaalta Petteri vaikuttaa sellaiselta, jolla ei veitsi todellakaan tärise missään tilanteessa.

Juonikuvioista eniten kutkuttaa Maxin ja Johannan välinen juttu. Maxilla on ilmeisen korkea moraalikäsitys, tää mun mielest korostu neljännessä jaksossa, ja muutenkin häneen voivat mammat ruudun äärellä ihastua. Kuitenkin Maxille ei tuota tunnontuskia yrittää väkisin saada avioliittoa hajalle?! Tosi jännä kontrasti. Jos nainen piirittäisi samalla tavalla varattua miestä, ei tästä naisesta varmasti tulisi yhtä sarjan suosikkihahmoja. Maxista ollaankin toistaiseksi nähty vain hurmaajapuoli ja odotan innolla millaista negaa hänelle on suunniteltu!

Olin vähän pettynyt, että sarjaan tuotiin jo neljänteen jaksoon Iiriksen tunnistava ekshoito, tolla aiheella olis voinu vielä pidempään pelotella katsojia. Ensihoitaja-Jarkkoa käy sääliksi, kiviseinältäki saa enemmän vastakaikua :D

Toivottavasti Johanna eroaa miehestään eikä tule raskaaksi! Ja todellatodellatodella toivon, ettei Johanna tuu Maxille raskaaksi ollessaan vielä miehensä kanssa naimisissa...

Vähän söpöä, että Marleenalla on hamsteri! Girl, take it easy, sillä engelsmannillahan on hädin tuskin avioeropapereista muste kuivunut!!

Ei kai mulla muuta :) kertokaa muutkin omia lempparihahmoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/814 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2014 klo 01:03"]

[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 19:58"] Tappoko Iiris ne maksapotilaat? [/quote]   tuskin ainakaan sitä ekaa? Tai miksi olisi sen tappanut? [/quote] Sen takia että se rikas pääsee sit leikkaukseen ja kuolee kans "sattumalta". Nyt se ei voi paljastaa et Iiris on huo**. [/quote] Mulla tuli kans toi mieleen, mutta uskon, että sit oltais näytetty vähän enemmän siihen viittaavaa vinkkiä, tyyliin iiriksen synkkää "mulla ei oo puhtaat jauhot pussissa" ilmettä [/quote] No kun mäkin ajattelin, että voiko tämmöinen juonikuvio olla mahdollista, koska se ei ollut ilmiselvää. Koska KAIKKI mitä tossa sarjassa tapahtuu, on ilmiselvää ja ennalta-arvattavaa. Mut jos käsikirjoittaja ois kehittyny vähän ohjelman edetessä. :D

[/quote]

Joo luulen kanssa et ois tehty selvemmiksi jos olisi ollut Iiris....

Vierailija
104/814 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää nähtäväksi.

Vierailija
105/814 |
18.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin naistenlehdestä käsikirjoittajan haastattelun. Sen mukaan lääkäri on käynyt kässärinnläpi juurikin asuavirheiden välttämiseksi.

Vierailija
106/814 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defibrilloivat bradykardiaa ja asystolea?

Vierailija
107/814 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 01:45"]

Defibrilloivat bradykardiaa ja asystolea?

[/quote]

No, eihän deffalla ihmistä voi tappaa, mutta en taida tuohon saraalaan mennä. Aluksi ärsytti noi virheet, ja keskityin vain niihin. 

Vierailija
108/814 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiiiihana Holopainen xD käytkö sä koskaan kotona? -miks kävisin! :D oivoi oli kyllä hyvä jakso! Miks sitä Olgaa nii nauratti se Johannan kysymys? Tietääköhän siellä koko osasto jo, että Max haluu Johannan? Tai eihän se mitenkää peittele iskuyrityksiään. En tosin tajua mihin Max pyrkii vähättelemällä sitä Johannan miestä... Musta se oj vaa lapsellista eikä todellakaa sais mua kiinnostumaan tuollasesta Jumalan lahjasta lääketieteelle...

Vierailija
109/814 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä jakso tämä uusin. Itku tuli. Ihanan kamala. 

Vierailija
110/814 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan monta ihmistä Suomessa kuolee vuosittain kun uskonto kieltää verensiirron... karmivaa.

Vierailija
111/814 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:16"]Huh mikä jakso tämä uusin. Itku tuli. Ihanan kamala. 
[/quote]

Samoin! Kiukutti se isä niiiin paljon!! Kun se Hanna olisi halunnut parantua ja oli juuri antamassa lupaa..

Vierailija
112/814 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holopaista saisivat kyllä vilautella useemmin :D lempihahmo! Kauheeta kyllä kun kattoo tätä ja tiedostaa että täähän on ihan karseeta skeidaa joka toistaa kaikki jenkkilääkärisarjakliseet mut silti pakko katsoo ja ennakonaki vielä! Tykkäsin kyllä siitä että antoivat ton Hannan kuolla, kelasinki jo että antaako ne kaikkien "kivojen" potilaiden elää. Tosin mun pokka ei kyl enää kestä sitä hirveetä dubstep-paukutusta joka soi kun Marleena alkaa rännittään...

Vierailija
113/814 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 01:33"]Holopaista saisivat kyllä vilautella useemmin :D lempihahmo!
[/quote]

Jep toivottavasti sille annettais enemmän ruutuaikaa! Sillä ku ei oo juttua kenenkään hoitsun kanssa nii toiveeksi taitaa jäädä :'(

Vierailija
114/814 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin tänään ennakkoon ton uuden jakson... Molemmat potilastarinat oli suoraan Greyn Anatomiasta. Verensiirron kielto ja amputaatio. Amputaatio meni vielä ihan samalla lailla, että ensin epäonnistunut ja sitten palaa sairaalaan.... Siis vieläkin tykkään tästä sarjasta mutta oon katsonut paljon jenkki sairaaladraamoja ja jos on näin törkeää kopiointia niin kyllä het tunnistaa. Vähän alkaa mennä maku näihin "erikoisiin" potilaisiin kun kaikki on joltain muulta varastettu.

Maksapariskunnan tarina on myös nähty Greyssä, kuten myös kala (ei ollut kyllä suolessa vaan peniksessä).

Prostituutiotarina on kyllä virkistävä, toivottavasti siitä lisää! Nyt menee Iiriksellä ja Jarkolla niin hyvin, että jenkkisarjojen apaan kohta varmaan pamahtaa! 

Vierailija
115/814 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin, että verensiirto- / amputaatiojakson lopussa Holopainen olisi tullut sille tahallisesti jalkansa menettäneelle sarkastisesti kertomaan miten nykylääketieen avulla se jalka voidaan ehkä liittää vielä takaisin.

Työaikana lemmiskellään ja kaikki riiustelee pian kaikkien kanssa. Ei tällaista salattua elämää mutta muuten on sisällöltään ihan hyvä. Kuvaustyyli on jotenkin ahdas, jota korstaa vielä lyhyt terävyysalue.  Johtuuko lavasteista, ettei laajoja näkymiä ole paljoa.

Nelosen aikanaan esittämä brittisarja Sairaalaelämää (Casualty) tuntuu yhä parhaalta alansa edustajalta.

Vierailija
116/814 |
25.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sarjasta huomaa, että käsikirjoittaja suivaantui ihan toden teolla kirgeille. Kertoi haastattelussa kertoneensa parillekymmenelle kirurgille vitsin eikä kukaan nauranut. Kuitenkin oli joku "Miksei kirurgi voinut leikata Thaimaa? Häneltä puuttui Sveitsi"-tyyppinen puujalka raskaan työpäivän jälkeen :D

Vierailija
117/814 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla sutinaa työkavereiden kanssa. Hoitajat ja lääkärit, onko se tollaista oikeastikkin? :D

Vierailija
118/814 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ahdistava uusin jakso. :( Menee tunteisiin.

Vierailija
119/814 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Holopainen potkut hoitovirhrestä? Jos maihin raskauteen on ni ois ottanut edes nopee ultraäänen jos ei kerenny odottaa verikokeita

Vierailija
120/814 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 10:54"]

Kaikilla sutinaa työkavereiden kanssa. Hoitajat ja lääkärit, onko se tollaista oikeastikkin? :D

[/quote]

haha :D ei ole! Pientä flirttiä voi olla, muttei kyllä tuollaista ympäriinsä nuseskelua. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi