Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Elina Tervolla on jotakin noin paljon LindaManuellaa vastaa n?

Vierailija
29.10.2014 |

On nyt loukkaantunut Lindalle koska Linda sanoi viime pudotuksessa; Elinan tiputtaisin koska On mulle kova vastus mutta Sabina tän päivän perusteella. Mitä v-i-t-t-u-a?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera

Vierailija
2/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lindassa ei oo mitään vikaa, kova kilpailija fyysisesti ja henkisesti. Kasvanut kilpailun aikana huimasti.,pisteet lindalle! Toivottavasti voittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta oli että Elina perusti näkemyksensä Lindasta ja hänen ilkeydestään kuulopuheisiin eikä omakohtaiseen kokemukseen.

Vierailija
4/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina vaikuttaa kyllä muuten tosi herttaselta, ehkä se pitää vaan Lindaa pahimpana kilpailijanaan muttei kehtaa myöntää.

Vierailija
5/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan kade kun itsellä perse levinnyt ja Linda tähtää fitnessiin. (Tai voittikin jo hopeaa)

Vierailija
6/6 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin kateellinen Lindalle ja oma poikani 10v. on harrastanut kilpauintia 4 vuotta, uimahyppyä aikanaan 2 vuotta ja hengenpelastusta suorittanut kandiksi uidessaan. Pelastettava oli aikuinen nainen. Uintia seuranneena on Linda ainut jonka pitäisi voittaa ja kateus painaa Elinaa joka tajuaa Lindan olevan paras.

Lindassa on ainesta hyväksi hengenpelastajaksi. Jos olen hukkumassa niin mua ei pätkääkään kiinnosta pelastajan sosiaaliset taidot. Lisäksi Linda on rauhallisen varma ja hyvin keskittyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan