Hyvästit av:lle
Olen tehnyt päätöksen etten enää palaa tälle palstalle. Syyt:
- Täällä kirjoittelee aivan liikaa lapsia ja teinejä, ja vaihtoehtoisesti elämäänsä katkeroituneita perheenäitejä. Järkevä, ystävällinen keskustelu on mahdotonta.
- Myönnän ihan suoraan että tämän palstan lihavuus"keskustelut" ovat tuhonneet itsetuntoni. Tunnen olevani arvoton elämään koska olen 10kg ylipainoinen enkä saa laihdutettua. Myös vartaloni muoto on luonnostaan ruma. Olen alkanut epäillä miestänikin, vaikka hän on alusta asti vakuuttanut ja osoittanut, että rakastaa (palstalaisten mukaan) huippurumaa, oksettavaa roikkuvatsaani. Itse vihaan kehoani tämän palstan takia.
- Täällä on liikaa koulukiusaajatyyppejä eli niitä, jotka tietävät mistä narusta vetää kun halutaan tuhota toinen ihminen.
Kiitos niille muutamille asiallisille ja huumorintajuisille tyypeille, joiden kanssa olen täällä joskus harvoin päässyt juttelemaan. Teinipojille, teinitytöille, laihuusnatseille ja kiusaajille ihan yhteisesti: haistakaa vittu. Toivottavasti saatte elämältä vielä turpaanne ja monesti.
Terveisin ulkomailla asuva BMI 27 HIRMULÄSKI joka lähtee nyt ruokaostoksille. Hyvästi, kusipäät.
Kommentit (20)
Ei taida olla lähtösi surijoiden jono kovin pitkä. Hyvää jatkoa kuitenkin sinulle, sinä hilpeä ja sydämellinen ilopilleri!
Olen asiallinen teini, ja sanoit juuri minulle toivovasi elämän vetävän minua turpaan :( No ei mutta ymmärrän kyllä pointtisi, av-palstalaiset on ihan vitullisia ääliöitä välillä.
Tervemenoa!! Ja takaisin ei tulemista, varsinkaan sitten kuin lihavuutesi sairastuttaa sinut.
Laihduta ja palaa takaisin av:lle haukkumaan lihavat jotka eivät pysty laihduttamaan...
t yksi joka on lopettanut tupakan polton ja haukkuu nyt kaikki kessuttelijat
Ei näitä juttujA saa vakavasti ottaa
Nähdään taas huomenna, taa taa :)
Hyvä idea josko toteutuu. Eihän sitä kukaan saa selville
Miksi haistatat vitut kaikille teinipojille ja teinitytöille ja toivot että elämä vetää heitä turpaan? Tätä kohtaa en ymmärtänyt. Täällä on täysin asiallisia teinejä suurin osa. En ymmärrä miksi toivot heidän elämälleen pahaa, jotka vaikkapa vain lukevat palstaa ja kirjoittelevat välillä täysin asiallisesti. Muuten olen samaa mieltä, mutta tuo kohta on todella ilkeästi sanottu eikä sinulla ole mitään syytä tai oikeutta haistatella vittua kaikille teineille ja toivoa heille pahaa. Voisitko selittää tämän, ennenkuin häivyt palstalta?
Mitä ihmettä tarkoitat kolmanneksi- ja neljänneksi viimeisellä lauseella? Haistatat vitut kaikille teinitytöille ja pojille, ihan kaikille? Sekä toivot elämän vetävän heitä turpaan. Toivoit siis myös teini-ikäiselle itsellesi niin, vai kuinka? Mitä lapset ovat sinulle tehneet, että heitä noin vihaat? Noihin kahteen lauseeseen asti olin täysin samaa mieltä, mutta todella, todella typerästi sanottu.
Minä taas käyn täällä hakemassa siedätyshoitoa. Kun tarpeeksi lukee noita panettelevia ja vähätteleviä kommentteja, tajuaa, että nyt on kaikki kuultu ja elän vieläkin, eikä ne toisten ajatukset minulle mitään tehneet.
Maailmassa vain aina tulee olemaan suvaitsemattomia/tietämättömiä ihmisiä ja ihmisiä, jotka purkavat omaa pahaa oloaan toisiin. Sitä ei voi muuttaa, mutta omaa ajatusmaailmaa voi. Jos et välitä muiden mielipiteistä, vaan uskot itseesi ja teet itse itsesi onnelliseksi tekemällä asioita itseäsi varten, only sky is the limit.
Se ei tarkoita, että olisi oman napansa ympärillä pyörivä kakkiainen, vaikka eläisi itseään varten. Minäkin aion seuraavaksi hoito-alalle, koska saan hyvän mielen muiden auttamisesta ja olen hyödyksi. Tunnen olevani tarpeellinen osa tätä maailmaa. Siinä voittaa sekä potilaat, että allekirjoittanut.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:14"]
Olen tehnyt päätöksen etten enää palaa tälle palstalle. Syyt: - Täällä kirjoittelee aivan liikaa lapsia ja teinejä, ja vaihtoehtoisesti elämäänsä katkeroituneita perheenäitejä. Järkevä, ystävällinen keskustelu on mahdotonta. - Myönnän ihan suoraan että tämän palstan lihavuus"keskustelut" ovat tuhonneet itsetuntoni. Tunnen olevani arvoton elämään koska olen 10kg ylipainoinen enkä saa laihdutettua. Myös vartaloni muoto on luonnostaan ruma. Olen alkanut epäillä miestänikin, vaikka hän on alusta asti vakuuttanut ja osoittanut, että rakastaa (palstalaisten mukaan) huippurumaa, oksettavaa roikkuvatsaani. Itse vihaan kehoani tämän palstan takia. - Täällä on liikaa koulukiusaajatyyppejä eli niitä, jotka tietävät mistä narusta vetää kun halutaan tuhota toinen ihminen. Kiitos niille muutamille asiallisille ja huumorintajuisille tyypeille, joiden kanssa olen täällä joskus harvoin päässyt juttelemaan. Teinipojille, teinitytöille, laihuusnatseille ja kiusaajille ihan yhteisesti: haistakaa vittu. Toivottavasti saatte elämältä vielä turpaanne ja monesti. Terveisin ulkomailla asuva BMI 27 HIRMULÄSKI joka lähtee nyt ruokaostoksille. Hyvästi, kusipäät.
[/quote]
osui ja upposi. hahaa, itketkö tänään itsesi uneen?
Tule Facebookkiin av-mammat ryhmään! siellä ei ilkeilijöitä suvaita. tee vaikka av profiili.
Aika heikko itsetunto jos netin keskustelupalsta vaikuttaa noin. :( Ehkä ihan hyväkin että lähdet, ettet masennu lisää. Tsemppiä! ♥
15 lisää vielä, että puolet sukulaisistani, mukaan lukien toinen vanhempani pitää minua ihan luuserina, kun aion niin vaatimattomalle alalle.
Minä taas harmittelen heidän puolestaan, kun määrittelevät oman ja muiden arvon ulkonäön, omaisuuden ja sen, miten korkealla on yhteiskunnan hierarkiassa mukaan. Siinä on kovat paineet peilata omaa arvoaan koko ajan muista.
Voi olla että kuolinvuoteella harmittaa, kun ei muistanut elää itseään varten.
Hei, ap tässä, tulin selvittämään mitä tarkoitin kommentillani teineistä. Tarkoitin siis näitä kiusaajateinejä eli esim. ylilaudan häirikköpoikia jotka tulevat tänne trollaamaan, ja niitä nuoria ilkeitä tyttöjä jotka harjoittelevat täällä muiden kiusaamista. Asialliset teinit, pysykää ihmeessä palstalla!
Se on moro nyt, lopullisesti. Jatkakaahan "keskustelua".
Se on moro!