Too Big To Be Me -blogi
Ennen oli mielestäni yksi parhaimmista blogeista, mutta eipä enää. Instagram täyttyy kuvista lattiavaihtoehdoista ja tulevan talon eri nurkista. Harmittaa :( Ei muutenkaan sovi Fitfashion-portaalin alle.
Kommentit (57)
Anna on ihana <3
Ja hän on tuosta kunnosta aiemminkin tiputtanut paljon painoa ja treenannut itsensä kuntoon niin miksei onnistuisi nytkin!?
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 10:10"]Anna on ihana <3
Ja hän on tuosta kunnosta aiemminkin tiputtanut paljon painoa ja treenannut itsensä kuntoon niin miksei onnistuisi nytkin!?
[/quote]
Posetreenit sairaanloisen ylipainoisella varmaan auttaa pääsemään normaalin mittoihin?
Eikä todellakaan lisää luotettavuutta pt:nä kun on itsensä valtavaksi syönyt.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 10:10"]Anna on ihana <3
[/quote]
Posetreenit sairaanloisen ylipainoisella varmaan auttaa pääsemään normaalin mittoihin?
Eikä todellakaan lisää luotettavuutta pt:nä kun on itsensä valtavaksi syönyt.
[/quote]
Ei voi laittaa raskauden syyksi sitä, että itse ahmii kaiken mitä eteensä saa ja paisuu ylipainoiseksi.
Siis.. Ekaa kertaa löysin blogiin ja minusta tuli kyllä sen lukija! Tottahan tuo, ei ehkä tällä hetkellä sovi fitfashionin nimen alle mutta eihän tuossa vikaa ole.
Onko tuo oikeasti teidän mielestä sairaallollisen ylipainoinen?!
Kuinkahan pitkä hän mahtaa olla.
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 09:51"]En minäkään ymmärrä miten voi blogata fitness-sivuston alla. Ei oikein sovi siihen muottiin. Hurjaan kuntoon itsensä päästänyt, eikä kyllä varmalla saa itseään enää hyvään kuntoon. On olemassa useita monen lapsen äitejä, jotka ovat kyllä oikeasti hyvässä kunnossa ja uskottavia tuon aihealueen bloggaajia.
[/quote]
Onhan hänellä tosi usein urheiluasut yllänsä, ehkä se riittää olemaan tarpeeksi "fit"?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:18"]
Taitaa iso osa lukijoista olla ylipainosia,aina kun anna kertoo että taas on retkahtanut mässäämään niin saa sympatiat lukijoilta kuinka ihanan rehellinen on yms.taitaa olla siiderivalaita jotka samaistuvat bloggariin.ja noi posekuvat,Huh ei mee kyllä edes huumorinpiikkii näyttää sen verta pahalta tossa kunnossa..
[/quote]
Sun täytyy myös itse olla joku 2kk sitten dieetille ryhtynyt ylipainoinen, joka ei mukamas aio enää koskaan liho takaisin siiderivalaaksi... siis kunhan joskus tulevaisuudessa nyt ensin edes saavuttaa sen normaalipainon? Ei kai sulla muuten olisi tarvetta mylviä monen viestin verran tässä ketjussa jostain bloggaajasta? Joku tässä bloggaajassa nyt kirpaisee sua vähän syvemmältä. Samaistut, vaikka et haluaisi?
Olen itse lihonut raskauden aikana, joten pystyn hyvin samaistumaan Annaan. Minä onneksi kuulun niihin, joilla imetys laihduttaa tosi nopeasti, muuten voisin hyvinkin olla 25kg painavampi. Viimeinen kolmesta raskaudesta oli se kamelinselkä, joka muutti minut entisestä urheilijasta valaaksi. Tuntui, että koko 10kk ajan ainoa ilo elämässä oli syöminen, muuten päivät ja yöt oli täynnä kipua. Siinä kun oli kaksi alle 3v lasta ja vaikea raskaus eikä lastenhoitoapua ollut niin voin sanoa, että oli ihan hirveä koettelemus. Ahdistaa jälkeenpäin edes ajatella koko raskautta. Jokainen askel sattui, en päässyt edes 200m lähikauppaan enää kävelemään illalla kun koko päivän oli hoitanut lapsia ja kipu oli niin kovaa. En antanut miehen edes istua samalla sohvalla.
En tiedä kumpi tuli ensin, kipu vai raskaudenaikainen masennus, mutta ne oli yhdessä ne tekijät, jotka sitten ajoi mut syömään aika paljon kaikkea turhaa. Itkin raskauden jälkeen kertyneitä kiloja ja syömisiäni kaverilleni, ja hän totesi, että jos syöminen auttoi selviämään, niin se on ihan ok. Se oli lohduttavaa kaiken sen syyllistämisen jälkeen mitä netistä luki ja mitä ihmisten katseet kertoivat.
Pointti on se, että vaikka raskaus ei varsinaisesti itsessään lihota niin se voi vaikuttaa olosuhteisiin ja omaan mieleen niin, että sitä omat voimavarat ei enää riitä. Jälkeenpäin ajatellen minun olisi tietenkin pitänyt hakea apua ja valitinkin ja itkin neuvolassakin mutta koskaan en saanut mitään konkreettista apua. Me ei voida tietää, mitkä on ne vaikuttavat tekijät, jotka ovat ajaneet blogistin syömään. Itse en ainakaan jaksa tuomita toisia tai taivastella keskustelupalstalla bloggaajan kilojen määrää. Raskauden jälkeen opin olemaan paljon armollisempi itselleni ja muille.
Mua ärsyttää blogissa ne miljoonat kuvat joka postauksessa. Erityisesti ruokakuvat!
Anna on todella ihana ja symppis!
Tsiisus mitä tuolle kirjoittajalle on tapahtunut?!? Oli pitkä väli blogin lukemisessa ja en ollut tunnistaa koko ihmistä :( haaveilee neljännestä lapsesta joten toivottavasti älyää pudottaa painoa ennen kuin hankkiutuu raskaaksi. Lukaisin läpi 10 viimeisintä postausta ja ihan tajuttoman tylsiä juttuja... eikai tuota edes lue enää kukaan.
Kyseisellä blogilla on kymmeniä tuhansia lukijoita päivässä ;)
Kateuskortti: mammat haluaisivat asua itse suunnitellussa kodissa ja käydä ulkomailla monta kertaa vuodessa.
Pidän A:sta muutoin bloggaajana, mutta en voi olla ihmettelemättä miten julkisesti voi puhua "elämänsä vaikeudesta" kun on upea parisuhde, suht terveet lapset, tukiverkot, ystäviä, ura, koulutettu (ei vielä valmistunut), terve ja päälle hieno kämppä hyvällä alueella. Vai tuleeko se tunne oman elämän vaikeudesta kun vertaa itseään oman sosiaalisen piirin muihin ihmisiin?
Onko blogilla oikeasti tuhansia lukijoita? Itse vilkaisen kyllä uusimmat koska toivon että alkaisi uudelleen painonpudotusprojektiin mutta ei näytä kyllä lupaavalta. Ihmettelen vähän että miksi Anna ei vaihda portaalia?
Vierailija kirjoitti:
Kyseisellä blogilla on kymmeniä tuhansia lukijoita päivässä ;)
You must be kidding...
Kuka muka jaksaa lukea pelkkiä ja jatkuvia tuotetestailuja?? Pitäisi älytä ajoissa lopettaa blogin kirjoittaminen kun puuttuu punainen lanka.
ymmm...Olen lukenut jo pitkään kyseistä blogia. Olen tosi pahoillani, ettei hän ymmärrä missä tilassa se vartalo on. Veikkaan, että perisynti tässä on laiskuus, eikä mikään muu. Mukavuudenhalu antaa vapauden elää miten elää. Toivon myös, että ymmärtää tilanteensa ennen kuin aloittaa neljännen lapsen suunnittelun. Muuten ihan ok kivoja juttuja blogissa.
Miksi Fitfashionissa on niin paljon fatfashionia? Onko portaali selittänyt tuota läskilinjaansa? Musta noloin fatfashionista tuolla on Queen of Eve, varmaan kaks kertaa Annan kokoinen ja Insta täynnä ällöttäviä mässäilykuvia 😐.
Blogina ihan jees, mutta ei sovi yhtään fitfashionin alle.