Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele kännykkää näillä kriteereillä?

Vierailija
29.10.2014 |

Tällä hetkellä mulla on käytössä samsung galaxy trend plus, tää on siskoni vanha känny ja on ihan ok, mutten ehkä silti itselleni ostais.

Puhun puhelimeen melko paljon ja sen lisäksi kirjottelen viestejä. Myös kameran tulisi olla hyvä, koska kännykällä kuvaan lähes kaiken, koska oikea kamera unohtuu lähes aina kotiin, toiseen laukkuun tmv. Känny sen sijaan kulkee aina mukana. Satunnaisesti pelaan joitain google playsta ladattavia pelejä. Nettiä käytän lähinnä sähköpostin lukemiseen ym ja sen lisäksi surffailen netissä välillä muilla sivuilla.

Mikään isonäyttöinen puhelin ei ole mun juttu, liian iso minulle on ehdottomasti 5" ja sitä suuremmat. Ihan maksimi näytön koko lienee jotain 4,5". Haluaisin puhelimessa olevan hyvä akkukesto, siis ettei tarvitsisi kesken päivän ladata. Tässä trend plussassa on tuota ongelmaa, että vaikken paljoa käyttäisi puhelinta, niin välillä joudun kesken päivän lataamaan.

Iphonea en aio ostaa eli sitä on turha suositella. Muuten otan kyllä mielelläni vastaan suosituksia tai ehdotuksia. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla