Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan oltu yhdessä 12 v., eilen mies sanoi ENSIMMÄISEN kohteliaisuuden

Vierailija
29.10.2014 |

siis joo, uskokaa tai älkää, edes seurustelusuhteen alkuaikoina mies ei ikinä kehunut minua mistään. Ei ulkonäöstä, ei luonteenpiireistä, ei mistään. Oli tietenkin muuten kohtelias ja mukava ja kaikenkaikkiaan kunnollinen mies, enkä minä en ole sellainen henkilö, joka kalastelisi kehuja, joten seurustelu jatkui ja jatkuu edelleen.

No, uskotte varmaan, että eilen olin lentää hämmästyksestä selälleni, kun mies tokaisi yhtäkkiä sohvalla istuessamme, että "sulla on nätit silmät". Mun piti kysyä että täh, kun en uskonut kuulleeni oikein :DDD

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista. Ansaitsisit enemmän.

Vierailija
2/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan joidenkin miesten tapa! Jos kaikki miehen mielestä hyvin (myös se ulkonäkö) ollaan hiljaa, mutta jos alkaa joku paikka repsottaa niin sitten alkaa valitus.

Ei tarvinne sanoa että mulla on just tuollainen mies..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä :) Sun mies on todennäköisesti ajatellut noin jo 12-vuotta. Ei noista miehistä ja niiden mielenliikkeistä osaa sanoa, ovat niin omanlaisiaan.  Ehkä 12 vuoden jälkeen ajatteli, että voin tuon nyt ääneenkin sanoa niin ei tuo enää ajattele että yritän vaan päästä sen housuihin...

Vierailija
4/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:12"]

Surullista. Ansaitsisit enemmän.

[/quote]

No joo.. no mutta toisaalta, kuten kirjoitin, en ole sellainen joka kalastelisi kohteliaisuuksia tai kehuja ulkonäöstä tms. Makujakin on niin monia. Tiedän itse olevani ihan tarpeeksi kivannäköinen, vaikken mikään missi olekaan, ja se on riittänyt itselleni :) Tiedän myös luonteeni vahvuudet ja heikkoudet, ja olen sovussa itseni ja lähimmäisteni kanssa. Tietenkin olisi joskus hauska kuulla toisten mielipiteitä luonteenpiirteistäni, mitä ulkopuoliset ajattelevat, mutta onko sen nyt sitten niin väliä. En varmaan ihan kauhea ole kuitenkaan, koska yleisesti tulen kaikkien kanssa toimeen.

ap

Vierailija
5/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuu, mikäköhän miehiin on nyt mennyt. Onkohan tuo perhesurma-tapaus herättänyt ajattelemaan... Mulla nimittäin on samankaltainen mies, ei liiemmilti kehu mutta ei myöskään hauku. Eilen yllätyksekseni sanoi että sulla on sitten niin siloset sääret kun silitteli jalkojani. :)

Vierailija
6/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ensimmäisen kuin viimeisen :-)

Vierailija
7/8 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän huomasi silmäsi vasta nyt. ;-)

Vierailija