Lohturuokanne?
Mikä on teidän ns. lohturuoka? Sellainen, jota tekee mieli, kun kaipaa jotain hyvää huonon päivän piristykseksi?
Ei siis herkut/ karkit, vaan ihan OIKEA ruoka?
Kommentit (23)
Mikä tahansa missä on paljon makaronia.
Makaronilaatikko tai spagetti jauhelihakastikkeella.
Tai pizzaa.
Parasta lohturuokaa minulle on Palak paneer ja linssidal, pelkästään mausteiden tuoksu ruokaa valmistaessa lohduttaa ja tekee hyvän mielen!
Uunipellillä perunalohkot, sipulia, öljyä, suolaa, curryä, kermajuustoa <3
Pizzasta tykkään toisinaan, valkosipulia oikein paljon. En syö keksejä sun muita, suolaiset herkut on namia. Joskus ostan lohipalan ja paistan tai sitten ihan vähän suolalohta ja revittyä ohutta ruisleipää. Sipulisilli on hyvää myös. Hapankorppu ja päällä ohuita juustosiivuja
Lihaliemessä keitetty makaroni ja paistettu jauheliha, päälle paaaljon ketsuppia. Yleensä teen aika terveellisiä kasvispitoisia ruokia mutta joskus kaipaan ISOA lautasellista tätä ihanaa törkyä.
Huono päivän piristykseksi ei ole lohturuoka.Menen ulos kuljeskelemaan yksin, satoi tai paistoi.Kuljeskelen niin kauna kuin huono mieli menee ohi ja toimii minulla !
Juustovoileivät. Spagetti tai makaronit ketsupilla härkispullien kanssa.
Haudutetut liha ruoat, laatikot esim.kaali, lohikermaperuna ym...kermaiset unettavan hyvät pöperöt
Sushi tai tattirisotto viimeisen päälle tehtynä viineineen kaikkineen.
Ei sellaista ole. Minä en lohduta itseäni ruoalla tai muutenkaan millään syömisellä tai juomisella.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole. Minä en lohduta itseäni ruoalla tai muutenkaan millään syömisellä tai juomisella.
Sama mulla, vaikka olen läskikin.
Tunnustan syöväni joskus nuudeleita.
Maksaakkaraa putkilo ja kidesokuria 2 desiä. Ne sekoita hyvin keskenään ja lämmitä mikrossa täysteholla 4 minuuttia. Nauti hitaasti kuiviltaa maiskutellen maiskutellen. Lähtee paha meeli
Ihan normaaliin ruoka-aikaan kun veetuttaa, eikä jaksa lähteä edes ulos, lämpimät voileivät saa kyllä piristymään. Mun leipien päällä on paljon kasviksia, vähän jotain lihaa, mozzarellaa tai salaattijuustoa jos jompaa sattuu olemaan ja pohjana ruisleipää. En syö ylimääräistä lohturuokaa, vaan kun söisin muutenkin, teen lämpimät voileivät. Ne on myös helppo tehdä, joten se helppous ja niiden monipuolisuus on se piristys.
Oikein sakea riisipuuro ja paljon kanelia.