miehellä ei enää seksihaluja
Olemme nuori pari. Meillä on 10 kk vauva. Ongelma on se, että miehellä on seksihalut tipotiessään. Ennen lapsen syntymää oli todella aktiivinen ja halusi seksihaluja paljon. Nykyään, viimeiset 10 kk minä olen tehnyt aloitteen.
Lihoin kyllä 20kg, joista 13 kg vielä mukana. Miehen mukaan tämä ei kuulemma vaikuta. Ei osaa kertoa mitään syytä haluttomuudelleen. Sanoo vain että on ilmeisesti tullut vanhaksi ja haluttomuudelle ei ole sen kummempaa syytä. Hän on 27 joten tuskin vanhuudesta kiikastaa! :/ mitähän tää voisi olla. Itsetunto pohjamudissa tän takia
Kommentit (6)
Parisuhteessa on erilaisia vaiheita. Kyllä se siitä, jos säilytät positiivisen asenteen.
N44
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:38"]
Olemme nuori pari. Meillä on 10 kk vauva. Ongelma on se, että miehellä on seksihalut tipotiessään. Ennen lapsen syntymää oli todella aktiivinen ja halusi seksihaluja paljon. Nykyään, viimeiset 10 kk minä olen tehnyt aloitteen. Lihoin kyllä 20kg, joista 13 kg vielä mukana. Miehen mukaan tämä ei kuulemma vaikuta. Ei osaa kertoa mitään syytä haluttomuudelleen. Sanoo vain että on ilmeisesti tullut vanhaksi ja haluttomuudelle ei ole sen kummempaa syytä. Hän on 27 joten tuskin vanhuudesta kiikastaa! :/ mitähän tää voisi olla. Itsetunto pohjamudissa tän takia
[/quote]
keskustelua ja halailua.
Ehkä mies kokee sut nyt enemmän jonkinlaisena äitihahmona kun seksin jumalattarena. Jonkinlainen huora/madonna-syndrooma?
Jätä se ?