Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netissä oppikirjoja myynnissä? Missä?

Vierailija
01.09.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkiksen pääsykoekirjan löysin joltain yliopiston osto-ja myyntisaitilta. Googletin kirjan nimellä ja taisin vielä lisätä " myydään" sanan..

Justiinsa tilasin amkin kirjoja adlibriksestä. Sain paljon halvemmalla kuin fyysisestä kirjakaupasta. Vertailin hintoja toki ensin eri nettikirjakauppojen välillä.

Lukion kirjoista en niin tiedä, niitä varten kai on olemassa ihan omiakin kauppoja. Mutta amkin kirjoja myy netissä ainakin info, suomalainen, akateeminen, adlibris, ja bookplus.

Niin, ja kannattaa käydä kurkkaamassa myös huutonet :)

Vierailija
2/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy ainakin korkeakoulukirjoja hyvin. Samoin jonkin verran Akateemisesta (myös tilaavat) sekä yliopistokirjakaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse kokeillut, mutta saattaisi löytyä jokin tärppi myös www. antikka. net -sivuilta.

Vierailija
4/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on vaan vissiin kallis. 73¿ halvin hinta mitä olen löytänyt. Pitää olla tän vuoden painos, käytettynä en löydä mistään. Amazon piste comissakin hinta on yli 60$ ja siihen postikulut viel päälle. Ja tartten kirjan ens perjantaiksi. Kallein hinta Suomessa 106¿. Argh. :((((

Kiitti kuitenkin

ap

Vierailija
5/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä oppilaitoksen keskusteluryhmät? Siellä yleensä myynnissä paljon kirjoja.

Vierailija:

Kirja on vaan vissiin kallis. 73¿ halvin hinta mitä olen löytänyt. Pitää olla tän vuoden painos, käytettynä en löydä mistään. Amazon piste comissakin hinta on yli 60$ ja siihen postikulut viel päälle. Ja tartten kirjan ens perjantaiksi. Kallein hinta Suomessa 106¿. Argh. :((((

Kiitti kuitenkin

ap

Vierailija
6/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painos pitäisi olla tältä vuodelta.

Vierailija
7/7 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on vaikea metsästää käytettyäkään...