Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, mä oon onnellinen pitkästä aikaa :)))

Vierailija
01.09.2006 |

Piinaava kesätyö ohitse, ja opinnot jatkuivat taas maanantaina. Voi miten nautinkaan taas luokkakavereitteni seurasta sekä itse opiskelusta :) Huomenna saan ekan vapaan illan itelleni pitkästä aikaa ja lähden uuden sydänystäväni kanssa viihteelle :))

Tililläkin on vaihteeksi rahaa -kiitos lomarahojen ja juuri tulleen palkan :)

Ainoo, mikä tästä kuviosta puuttuu, on rakas. Mutta senkin korvaa ihana ja vakavakin flirtti kahden ihanan miehen kanssa..

Avasin juuri siiderin ja hemmottelin itseäni vielä sen verran, että en tänään vääntänyt mitään ruokaa. Vaan ostin kaupasta lapsille perhepitsan, joka nyt lämpiää uunissa..

Aurinko paistaa ja mulla on hyvä olla. Pitkästä aikaa :))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös lakannut liittämästä onnen käsitettä paljoon rahaan ja muuhun vastaavaan, ja pitämästä sitä jonkinlaisena tilana, johon pitää koko ajan pyrkiä, ja sitten kun sen on saanut, on jotenkin onnellinen koko ajan.

Kyllä se onni on just siinä, että joku juttu onnistui, oma pää on kerrankin tasapainossa, lasten touhujen seuraaminen tai mikä tahansa pikkujuttu.

Minä olen onnellinen, kun viikonloppu alkoi, pojan kouluviikko meni hyvin ja nyt on syksy. Mahtavan onnellinen:)

Vierailija
2/6 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion nauttia myös vapaasta viikonlopusta, kun perhe on taas koolla. Tehdään kans tänään pizzaa ja taatusti otan myös siiderin.

Mutta nyt vielä töissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden kesäloma ohitse, ja tänään sain nauttia ihanista hoitolapsista. Sain omani (nuorin 4v) pariksi päiväksi aamupäiväkerhoon joka viikko ja kohta mulla aloittaa suloinen vauva hoidon. Ja saadaan kohta isompi kämppä... jippii!

Vierailija
4/6 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisnhan mä tietty keskittyä niihin huonoihin puoliinkin elämässäni, joita kyllä riittää. Esim. totaalinen yksinhuoltajuus tai jatkuva rahan niukkuus tai liian pieni asunto tai..

Mutta en mä halua nyt :) Mä oon onnellinen just tässä hetkessä, kun en mä noita asioita saa tällä sekunnilla mitenkään muutettua. Soputuminen on se taikasana ;)

ap

Vierailija
5/6 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan siitä asti, kun palasin töihin pitkän kesäloman jälkeen. Hullua, mutta totta. Rakastan tällä hetkellä työtäni, mulla on ihanat työkaverit ja oppilaat!!! Ja lapsetkin on ihania, kun elämässä on muutakin sisältöä. Aloitin myös pari uutta harrastusta. NYT elämä hymyilee:-)))

Vierailija
6/6 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvita sadantuhannen euoron autoa tai luksusasuntoa. Miehestä puhumattakaan ;))

Onnellisuus löytyy pienistä asioista, loppujen lopuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan