Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinkohan potkut töistä jos...

Vierailija
28.10.2014 |

yrittäisin itsaria mutta en kuoliskaan vaan joutuisin sairaalaan. Siitähän ois pakko näyttää saikkutodistukset työnantajalle? Oon koe-ajalla?

Joku ehkä kysyy miksi tämä kiinnostaa jos kerta haluan tappaa itseni, mutta jos jäisinkin eloon niin elämänihän olis entistä paskempaa jos olisin työtön.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sun työstä. Useimmissa hommissa et heti saisi potkuja, koska niissäkin hommissa, missä vaaditaan täyspäisyyttä, on ensin käytettävä erilaisia hoitoonohjauksia jms. Potkut tulisi vasta pitemmän prosessin päätteeksi jos et huolisi hoitoal tai sitoutuisi siihen tai paranisi siinä. Toisaalta elämäsi paranisi todennäköisemmin, jos alkaisit nyty hakea apua, sillä pieleen menneessä itsemurhassan muitakin riskejä kuin työpaikan menetys.

Vierailija
2/2 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyny terapiassa kaks vuotta eikä siitä paljoa apua oo ollu. Kaikki kohtelee mua ku paskaa. En jaksa enää. Ehkä voisin elää erakkona ettei tarvitsisi huomata muiden käytöksestä kuinka paska olen mutta en halua olla yksinäinen. Tekis mieli vaan lopettaa kaikki tähän niin ei tarvitsisi olla muiden kynnysmatto. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän