Onko tästä palstasta tullut lähinnä kiusaamisfoorumi nykyisin?
Mitä ikinä kirjoittaakaan, niin tulee kommentteja sellaisesta, joissa oletetaan minusta kaikenlaista pelkän anonyymin avauksen tai kommenttien perusteella. Heitetään jotain inside-läppää tai todella julmia ja tunnekylmiä kommentteja.
Tosin muutkin saavat niitä täysin tunteettomia ja muiden surulla mässäileviä, ilkeitä kommentteja osakseen. Ennen täällä oli inhimillisiä ihmisiä ja ihmiset auttoivat ja neuvoivat toisiaan vilpittömästi, mutta nyt tunnelma on kuin jossain koulukiusaajien omassa pikku kerhossa. Muutos on tapahtunut melko lyhyessä ajassa.
Kommentit (90)
Helluntaiseurakunnasta erotetut :(
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta vihapuhetta koko ketju täynnä, aloituksesta lähtien. Hävetkää, jos osaatte.
OLen persu ja ylpeä siitä
Tästä on tullut mielisairaiden palsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta vihapuhetta koko ketju täynnä, aloituksesta lähtien. Hävetkää, jos osaatte.
OLen persu ja ylpeä siitä
Kuka muutenkaan anonyymeistä tietää kuka on persu.
Olen samaa mieltä. Tämän vuoksi olen miettinyt, että olisi parempi lakata lukemasta näitä, koska imen turhan herkästi muiden ihmisten mielialan itseeni ja jään sitten miettimään jotain vauvapalstan kiusaajan kommenttia päiväkausia, menetän itseluottamukseni ja alan epäillä pätevyyttäni työhöni jne. jne.
En tiedä mikä porukka tänne palstalle on pesiytynyt mutta tämä on nykyään yksi pahimmista vihapuheen paikoista. Paljon on propagandatyyppistä kirjoittelua jolla ilmeisesti pyritään muokkaamaan asenteita.
On tullut, mutta se johtuu siitä että kaikki asialliset avaukset ja kommentit poistatetaan. Tämä sivusto oli 2015 suomen suosituin keskustelufoorumi, jopa niin suosittu että siitä puhuttiin televisiossakin yleisissä keskusteluissa. Mutta se aika loppui kaiken sensurointiin. Suomi24:lle kävi täsmälleen sama jo 2005, ja nyt nämä molemmat keskustelufoorumit ovat pelkkiä vitsejä.
Sensuuri on karkoittanut kaikki asialliset kirjoittajat täältä pois koska he eivät pysty keskustelemaan. Jäljelle on jääneet pelkät yksinäiset mielenvikaiset jotka eivät saa muutoin huomiota keneltäkään, elleivät ala häiriköimään ja kenelle ne häiriköivät. Toisilleen tietenkin.
Esimerkiksi minä itse en ole täällä kuin yhden ainoan ketjun vuoksi, ja ainoastaan luen sen ajan täällä muita keskusteluja ja ehkä laitan pari kommenttia tähän tapaan, mutta mikään vakiokeskustelija en todellakaan ole. Tämä sivusto on niin syvältä kuin voi vaan olla, ja aivan kuten Suomi24:lle kävi, Sanoma tulee myymään tämän kannattamattomana jollekin roskayhtiölle joka ei myöskään ymmärrä aikaisemmin tehtyjä virheitä ja toistaa ne, tappaen "uudistetun" sivuston kokonaan. Siinä sitten mietitte te sensuroijat että kannattiko, kun sen jälkeen olette todellakin yksin.
Teinit ja yl. i laudan porukka tro llaa ja on ilkeitä.
Lipun kautta ilmoitus niistä. Hyvä mo.de poistaa ne.
Joku sana menee tar kistukseen, siksi välit ja pisteet.
Tällä palstalla on paljon ihan oikeasti pahoja ihmisiä. Siis ei "bad" vaan ihan evil.
Palataan lukiessa kannattaa aina muistaa, että suurin osa väestöstä ei ole niin sekaisin kuin AV:n kommentoijat.
Väkivaltaiset pertit ovat pilanneet palstan.
Ottaisivat edes kauhan ensin pois peräreiästä.
Ongelma on se, että ihmisiä auttavissa ammateissa olevat ovat usein väkivaltaisia narsisteja kotona ja purkavat seksitöntä liittoaan tänne.
Sensuuri ajoi asialliset keskustelijat muualle ja trollit jäi. Enkä kyllä ihmettele, kun kyllähän se turhauttaa kun on kirjoittanut pitkän viestin ja siellä on joku täysin satunnainen sana joka estää julkaisemisen. Ei jaksa kauaa kirjoitella sellaiselle palstalle.
Parin lauseen trollit taas osaavat kiertää sanasuodattimet.
Harri Mutka on arkkitehti ja narsisti. Hän on kohtelias julkisesti, mutta erittäin ilkeä naisille yksityisesti.
Vierailija kirjoitti:
Palstalle on pesiytynyt liikaa mielenterveyspotilaita jotka jankkaavat ja trollaavat. Tää taitaa olla avohoidon potilaille ainoa "henkireikä" kun ei oikeita ystäviä ole.
Paljon niin sairasta tekstiä. Sitten jonnet on toinen rasittava porukka, pelkkää trollausta.
Mua taas ärsyttää tämä, että aina näissä ketjuissa sanotaan, että mt-potilaat kirjottaa palstan täyteen törkeyksiä. Itse olen mielenterveyskuntoutuja, enkä ilkeile täällä. Varmasti eivät ilkeile monet muutkaan samassa tilanteessa olevat. Masentuneille täällä kyllä usein huudellaan törkeitä juttuja ei-mielenterveysongelmaisten taholta. Ilkeys ja suoranainen k*sipäisyys voi olla myös ihan irrallinen ilmiö psyyken ongelmista, joten voitteko kiitos lopettaa mielenterveysongelmaisten niputtamisen yhteen näin? Törkeä voi olla ihan riippumatta siitä, onko mt-diagnoosia vai ei. Minusta lainaamani kommentti on asiaton , ja näistä tulee aina yhtä kurja olo.
Terveisin "avohoitopotilas"
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tullut mielisairaiden palsta
Ja sinäkin. Teet itse ihan samaa kuin mistä syytät muita. Syytät mielisairaita tämän palstan huonosta käytöksestä. Tämä on yksi syy, miksen halua olla täällä usein. Kuulen liikaa tätä, että palstan ilkeilijät ovat mt-ongelmaisia. Ajatelkaa vähän. Suomalaisista 50% kärsii elämänsä aikana jostain psyykkisestä ongelmasta. Olemme useimmiten ihan tavallisia ihmisiä, ei huonosti käyttäytyviä öykkäreitä. Ja jos joku pahasti häiriintynyt täällä riehuukin, niin tiedoksi, ettei olla kaikki samanlaisia.
TEINIT syyllisiä. Ilmiantaka lipulla!
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Tämän vuoksi olen miettinyt, että olisi parempi lakata lukemasta näitä, koska imen turhan herkästi muiden ihmisten mielialan itseeni ja jään sitten miettimään jotain vauvapalstan kiusaajan kommenttia päiväkausia, menetän itseluottamukseni ja alan epäillä pätevyyttäni työhöni jne. jne.
Voi vain kuvitella, miten haastavaa julkkiksilla on pitää itsetuntonsa kasassa nettikirjoittelun takia.