Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tästä palstasta tullut lähinnä kiusaamisfoorumi nykyisin?

Vierailija
15.09.2021 |

Mitä ikinä kirjoittaakaan, niin tulee kommentteja sellaisesta, joissa oletetaan minusta kaikenlaista pelkän anonyymin avauksen tai kommenttien perusteella. Heitetään jotain inside-läppää tai todella julmia ja tunnekylmiä kommentteja.

Tosin muutkin saavat niitä täysin tunteettomia ja muiden surulla mässäileviä, ilkeitä kommentteja osakseen. Ennen täällä oli inhimillisiä ihmisiä ja ihmiset auttoivat ja neuvoivat toisiaan vilpittömästi, mutta nyt tunnelma on kuin jossain koulukiusaajien omassa pikku kerhossa. Muutos on tapahtunut melko lyhyessä ajassa.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla ihmisistä on tänä päivänä hyvin paha olla, ja elää, niin itsensä, kuin muiden kanssa, ja omassa ympäristössään.

Jokaisella on omat syynsä, mutta kaikilla se purkautuu ulos samalla tavalla.

Ehkä kokevat tämänkin palstan turvalliseksi oksentaa olonsa ulos anonyyminä, ja ilman, että joutuisivat vastuuseen.

Ulkomaailmassa kun vastaanotto saattaisi olla hyvinkin kivulias kokemus.

Vierailija
22/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jotain asiaa googlatessa tulee vastaan Vauvan vanhoja ketjuja ja huomaa että vau, täällähän on joskus keskusteltu ihan asiallisesti, annettu hyviä neuvoja ja jaettu kokemuksia ilman nälvimistä, haukkumista, vähättelyä tai henkilökohtaisuuksiin menemistä. Olisipa kiva, jos olisi sama meininki jatkuisi vielä nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen törmännyt tähän joskus, että jos ihan asiallisesti kirjoitan oman näkemykseni jostain asiasta niin joku sanoo, että kyllä rivien välistä näen että sitä tarkoitit ja pistetään sanoja suuhuni. Tiedetään myös kertoa yhden kommentin perusteella millainen ihminen olen. Meitä on moneksi.

Vierailija
24/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista oksennusta täältä löytyy ja provoilu ulottuu asioihin, mistä on vaikea löytää mitään huvittavaa. 

Vierailija
25/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi on vaan väsynyt siihen, että palsta on täynnä provoja ja trollien spämmäämistä. Puolet aloituksista keksittyjä sepityksiä.

Joo, mutta kiusaaminen ei auta siihen. Kannattaa vain itse kirjoittaa parempia ja ennen kaikkea asiallisempia aloituksia.

T. Ap

Olen kyllä yrittänyt, mutta ei tule samalla tavalla keskustelua, kun noihin päivänselviin provoihin. Ei ihmisiä kiinnosta asiallinen keskustelu, vaikka mitä väitetään.

Vierailija
26/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi on vaan väsynyt siihen, että palsta on täynnä provoja ja trollien spämmäämistä. Puolet aloituksista keksittyjä sepityksiä.

Joo, mutta kiusaaminen ei auta siihen. Kannattaa vain itse kirjoittaa parempia ja ennen kaikkea asiallisempia aloituksia.

T. Ap

Olen kyllä yrittänyt, mutta ei tule samalla tavalla keskustelua, kun noihin päivänselviin provoihin. Ei ihmisiä kiinnosta asiallinen keskustelu, vaikka mitä väitetään.

Ennen täällä oli hyväntuulista ja -tahtoista keskustelua. Nyt on pääosin vain rääpimistä.

Vertaus: aivan kuin kyseessä olisi jotkut juhlat, joissa oli aluksi paljon porukkaa ja kiva tunnelma sekä hienojakin keskusteluja ja hyväntahtoista huumoria. Nyt on vain "laskuhumalaista" rääpimistä ja riidanhaastamista sekä v*ttuilumatseja niiden kovimpien kehäkettujen ja parin ujomman jäljelle jääneen kesken -- niillä alkuperäisten kivojen juhlien jatkojen jatkoilla.

Vierailija
27/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt tähän joskus, että jos ihan asiallisesti kirjoitan oman näkemykseni jostain asiasta niin joku sanoo, että kyllä rivien välistä näen että sitä tarkoitit ja pistetään sanoja suuhuni. Tiedetään myös kertoa yhden kommentin perusteella millainen ihminen olen. Meitä on moneksi.

Tämä myöskin tyrehdyttää hyvänkin keskustelun. Eli rivien välistä oletetaan pitkä litania erilaisia asioita, jotka eivät liity koko keskusteltavaan asiaan mitenkään. Yleensä niissä olettamuksissa on myös hyvin negatiivinen, syyttävä ja inhontäyteinen sivumaku.

Vierailija
28/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten on näitä, jotka laittaa joka ikiseen ketjuun "0/5" tai jotain muuta trollollooo.

Vierailija
29/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylixen kiusaajatrollit ja Iltalehtien kommenttiosioiden vihaiset setämiehet on löytäneet palstan, tässä tulos.

Molemmilla on asiallisempaa kommenttia kuin täällä. Tosin iltapäivälehtien kommenttiosioissa on paljon itätrolleja ja muita ammattitrolleja.

T. Ap

Ja ok, Yliksellä on aika levotonta läppää, mutta yleensä kirjoittajat ovat ihan asiallisia keskenään toisilleen, toisin kuin täällä, jossa on todella julmaa nimittelyä, kateutta, vihjailua ja syyllistämistä kiusaamistarkoituksessa. Varmaan joku osapäiväinen Ylis-aktiivi plus pari hopeakettua täälläkin viihtyy, mutta ilkeimmät kommentit tulevat muutamilta naisoletetuilta palsta-aktiiveilta. Ne mieshahmot myös monesti paljastavat olevansa miehiä, viimeistään nimimerkkinsä kautta.

T. Ap

Vierailija
30/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Johtuu persuista. Persut ovat pilanneet tämän palstan.

Vierailija
31/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei auta. On yritetty monesti. Persut ovat pilanneet tämän palstan.

Vierailija
32/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmiannettu - vihapuhetta

Vierailija
33/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä jotain asiaa googlatessa tulee vastaan Vauvan vanhoja ketjuja ja huomaa että vau, täällähän on joskus keskusteltu ihan asiallisesti, annettu hyviä neuvoja ja jaettu kokemuksia ilman nälvimistä, haukkumista, vähättelyä tai henkilökohtaisuuksiin menemistä. Olisipa kiva, jos olisi sama meininki jatkuisi vielä nykyään.

Ennen persuja palsta oli hyvä paikka.

Vierailija
34/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demin nuorison siirtyminen tänne oli se viimeinen niitti.

Vierailija
35/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei se auta mitään, että kaikki ryhryvät nuolemaan persuja.

Ei se ole kiusaamista, jos puolustaa itseään persuja vastaan.

Vierailija
36/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkaparvi saa kirkkaankin veden näyttämään tummalta.

Vierailija
37/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demin nuorison siirtyminen tänne oli se viimeinen niitti.

HÖPÖ HÖPÖ! Demi oli paljon parempi palsta kuin tämä. Johtuu siitä, että siellä oli tyttöjä, jotkat EIVÄT OLLEET PERSUJA!

Tämä palsta on persumiesten pilaama.

Vierailija
38/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylixen kiusaajatrollit ja Iltalehtien kommenttiosioiden vihaiset setämiehet on löytäneet palstan, tässä tulos.

Molemmilla on asiallisempaa kommenttia kuin täällä. Tosin iltapäivälehtien kommenttiosioissa on paljon itätrolleja ja muita ammattitrolleja.

T. Ap

No ei kyllä ole! Ne ovat ihan ne samat persut yliksellä, iltapäivälehdissä ja täällä. Se on fakta.

Persumiehet ovat pilanneet tämän palstan.

Vierailija
39/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on vain sulka kiusaajien hattuun.

Vierailija
40/90 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laitathan aktiivisesti palautetta: https://www.vauva.fi/anna-palautetta

Ei tarvitse edes laittaa oikeaa sp-osoitetta, riittää että laittaa jonkun mikä muistuttaa sp-osoitetta, olkoon sitten vaikka aku.ankka@ankkalinna.com

Ja linkki suoraan asiattomaan avaukseen tai lainaus sieltä.

Minä veikkaan, että palsta lopetetaan vielä ennen ensi kevättä. Mainostajat häipyvät yksi toisensa jälkeen, kun eivät halua tulla yhdistetyksi tällaiseen saastaan.