Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisittekö heti vai mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
15.09.2021 |

Elikkäs uusi mieheni erosi avovaimonsa kanssa keväällä, mies jätti. Halusi kokeilla suhdetta kanssani ja hyvin on mennyt, ollaan käsittääkseni molemmat oltu todella ihastuneita useamman kuukauden.

Mies ei ole näyttänyt mitään merkkejä katumuksesta tai että ikävöisi eksää. Nyt kuitenkin yhtäkkiä eilen illalla telkkaa katsoessa oli vaisu ja asiasta kysyessäni itkien kertoi ettei ymmärrä mikä häntä on alkanut vaivata kun eksä tullut yhtäkkiä mieleen ja katuu sitä miten rumasti ja yllättäen tämän jätti.

Voiko mies tulla katumapäälle eron suhteen noin puoli vuotta myöhemmin vai onko tämä normaalia harmitusta kun tunteet asian ympäriltä käsitelty ja mies vaan katuu tapaansa jolla hoiti eron?

Kommentit (184)

Vierailija
121/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP oikeasti noin lapsellinen vai epätoivoinen vai vaan niin hemmetin ihastunut???

Toi äijähän on muiden naisten perkuujätettä, ei mikään tavoiteltava yksilö. Mitä erikoista hänessä on mitä et löytäisi muualta, jostakusta johon voisit varmasti luottaa ja jolla olisi ns vakaampi tausta?

Vierailija
122/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko AP oikeasti noin lapsellinen vai epätoivoinen vai vaan niin hemmetin ihastunut???

Toi äijähän on muiden naisten perkuujätettä, ei mikään tavoiteltava yksilö. Mitä erikoista hänessä on mitä et löytäisi muualta, jostakusta johon voisit varmasti luottaa ja jolla olisi ns vakaampi tausta?

Hemmetin ihastuminen monesti sotkee ajattelun, eikä tajua hälytyskelloja ja ns punaisia lippuja. Noin se vaan menee että toisien pitää kaikki oppia kantapään kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin suhteen samankaltaiseen mieheen, vuoden päästä paljastui että olinkin vain laastari.

Vierailija
124/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin moneen kertaan kirjoitettu.

Keksi parempaa.

Aina joku epäilee provoksi. Kyseessä kyllä ihan oikea tilanne.

Kuinka usein siis sulle sattuu tällaista? Vai tarkoititko että aina kun satuilet?

Vierailija
125/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on niin moneen kertaan kirjoitettu.

Keksi parempaa.

Aina joku epäilee provoksi. Kyseessä kyllä ihan oikea tilanne.

Kuinka usein siis sulle sattuu tällaista? Vai tarkoititko että aina kun satuilet?

Täällä palstalla kyllä hyvin usein ei uskota, jotkut tilanteet vaikuttavat niin uskomattoman epätodellisilta. Totuus kuitenkin on että elämässä sattuu kaikenlaista. Aina ollaan muka Porvoosta yms...

-Ei AP

Vierailija
126/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ap noin epätoivoinen?

Kerro sinunkin taustoja, jotta saa kokonaiskuvan.

Ehkä kertomasi perusteella kuva sinusta muuttuu ja et tunnukaan niin epätoivoiselta.

Vierailija
127/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kertomasi perusteella kuva sinusta muuttuu ja et tunnukaan niin epätoivoiselta.

Noh mitä haluat tietää?

Olen seurustellut kerran vakavasti, noin 4 vuotta.

Ei asuttu yhdessä. Sinkkuna olen ollut nyt noin vuoden. Ei lapsia.

Vierailija
128/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh mitä haluat tietää?

Miehen pitkien suhteiden perusteella hän ei ole kovin nuori. Oletko sinä? Löydät mielestäni paremman kaiken kertomasi pohjalta. Mutta jos sinulla on aikaa hukata väärän kanss iän puolesta, sekin voi olla ihan ok. Opit sen kautta.

Vierailija
129/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh mitä haluat tietää?

Miehen pitkien suhteiden perusteella hän ei ole kovin nuori. Oletko sinä? Löydät mielestäni paremman kaiken kertomasi pohjalta. Mutta jos sinulla on aikaa hukata väärän kanss iän puolesta, sekin voi olla ihan ok. Opit sen kautta.

Mies 41, minä 38.

Vierailija
130/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh mitä haluat tietää?

Mies 41, minä 38.

Onko muita ongelmia?

Vierailija
131/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh mitä haluat tietää?

Mies 41, minä 38.

Onko muita ongelmia?

Ei mitään isoja, mies on aika lailla holtittomampi rahankäyttäjä ja joissain asioissa todella saamaton. Seksihalut meillä ei myöskään ihan kohtaa.

Vierailija
132/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ero menee näin:

Jättäjällä eron aikaan hyvä ja onnellinen mieli. On tyytyväinen eroonsa ja voi aloittaa uuden suhteenkin pian. Kaikki hyvin, mutta ero periaatteessa käsittelemätön aihe. Minkä taakseen jättää, sen edestä löytää. Myöhemmin tulee se vaihe jolloin alkaa käymään tilannetta läpi, joskus hyvinkin rankalla tavalla ja voi tarvita ammattiapua.

Jätetty taas on eron aikaan ihan maassa, monesti ero tulee ihan puskista, shokki. Sitä eroa käsittelee juuri siinä hetkessä ja menee kauankin aikaa ennenkuin voi aloittaa uutta suhdetta sillä haluaa käydä eroasian selväksi jotta voi jatkaa elämäänsä.

Vierailija
133/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ero menee näin:

Jättäjällä eron aikaan hyvä ja onnellinen mieli. On tyytyväinen eroonsa ja voi aloittaa uuden suhteenkin pian. Kaikki hyvin, mutta ero periaatteessa käsittelemätön aihe. Minkä taakseen jättää, sen edestä löytää. Myöhemmin tulee se vaihe jolloin alkaa käymään tilannetta läpi, joskus hyvinkin rankalla tavalla ja voi tarvita ammattiapua.

Jätetty taas on eron aikaan ihan maassa, monesti ero tulee ihan puskista, shokki. Sitä eroa käsittelee juuri siinä hetkessä ja menee kauankin aikaa ennenkuin voi aloittaa uutta suhdetta sillä haluaa käydä eroasian selväksi jotta voi jatkaa elämäänsä.

No tätä vähän myös pelkään, yöllä valvoin miettien asiaa. Kuten sanoin, mies ei ole pahemmin tuntunut asialle ajatuksia uhraavan, mikä on mielestäni hieman outoa kun kyseessä usean vuoden suhde. Toisaalta alussa ajattelin, ettei vain puhu asiasta minulle vaan käsittelee hiljaa mielessään.

Nyt kuitenkin alkanut tuntua että onko koko juttu jäänyt käsittelee ja hakee minusta ns. Sijaistekemistä.

Vierailija
134/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet yleensä aloita eron suremisen myöhemmin kuin naiset. Aluksi nauttivat erostaan kunnes noin puolen vuoden päästä alkaa suremisaika ja käyvät asiaa läpi.

Vierailija
135/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero kannattaa ja pitää ehdottomasti käsitellä uudesta suhteesta huolimatta. Ei minusta tuon takia tarvitse miestä nyt heti jättää, mutta sinuna toisin selvästi ilmi, että toivot miehen käsittelevän (avun kanssa tai itsekseen) edellisen suhteen ja eron. Muuten ongelmat herkästi toisintuvat teidän suhteessanne.

Eroryhmien lisäksi apu voi löytyä jo lukemalla esim. Marianna Stolbown Erosta eteenpäin ja/tai Marika Rosenborgin Sinä selviät kyllä. Etenkin Stolbow on hyvä. Sopii niin miehille kuin naisille ja millaiseen suhteeseen tai eroon vain.

Tässä on vähän manoista, ettei kirjalija itse ole maninostamassa.  Varsikin kun ovat itse eroneet useasti .

Vierailija
136/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus psykoosi loppuu puolenvuoden kohdilla. tutkittu.

Vierailija
137/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ero menee näin:

Itse jättäjänä eroa pitkään. Joten ei ihan päde tämäkään.

Tunnekylmät toimivat noin kuin tuossa on toimittu.

Antaa ap. kokeilla. Turha tätä on spekuloida enempää 50/50. Itse en koskisi kumpaankaan, jos tietäisin. Ap katso vasm tämä juttu, mutta jos menee puihin, älä ikinä kerro olevasi moraaliton petturi. Kunnon miehet jää saamatta.

Vierailija
138/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ero menee näin:

Jättällä eron aikaan hyvä ja onnellinen mieli. On tyytyväinen eroonsa ja voi aloittaa uuden suhteenkin pian. Kaikki hyvin, mutta ero periaatteessa käsittelemätön aihe. Minkä taakseen jättää, sen edestä löytää. Myöhemmin tulee se vaihe jolloin alkaa käymään tilannetta läpi, joskus hyvinkin rankalla tavalla ja voi tarvita ammattiapua.

Itse jättäjänä SUREN eroa pitkään. Joten ei ihan päde tämäkään.

Tunnekylmät toimivat noin kuin tuossa on toimittu.

Antaa ap. kokeilla. Turha tätä on spekuloida enempää 50/50. Itse en koskisi kumpaankaan, jos tietäisin. Ap katso vasm tämä juttu, mutta jos menee puihin, älä ikinä kerro olevasi moraaliton petturi. Kunnon miehet jää saamatta.

*Itse jättäjänä SUREN eroa pitkään. Joten ei ihan päde tämäkään.

Vierailija
139/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina ihmettelen millainen ihminen lähtee vehtaamaan varatun kanssa. Kyllähän siinä tietää ettei se toinen voi heti olla valmis uuteen suhteeseen. Mitä ajatellaan, vai ajatellaanko yhtään mitään..

Vierailija
140/184 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisellä miehellä on varmaankin jo lapsi? Onko sinulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän