Vinkkejä, mitä varhaisteinille New Yorkista?
Niin, 13-vuotias kummityttö kyseessä. Mikä olisi kivaa tuon ikäiselle mitä ei suomesta saa, onko jotkut merkit nyt in?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:17"]
Victorias Secretin tuoksut nyt ovat ehkä vähän liian "houkuttelevia" noin nuorelle tytölle, ellei ole sitten menossa discoon seuralaishakuun.....?
[/quote]
no höps. Ja onhan siellä suihkugeelejä ja kosteusvoiteita samoissa tuoksuissa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:41"]
Esim. Guessin ja MKn laukut on Jenkeissä halpoja ja niistä teinitytöt tykkää.
[/quote]
Guess on kyllä niiin mennyttä muotia, ja niin alkaa olla Korskin...
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:53"]
Osta Victorias Secretistä jotain kivaa! Mm. Body Mistit ovat suuressa suosiossa ja muodissa, mutta niitä ei oikeastaan saa muuten Suomesta kuin tilaamalla ulkomailta/netistä.
[/quote]
tukholmassa on liike
[/quote]Tukholma ei tietääkseni ole Suomessa....
[/quote]
en kait niin ole tässä väittänytkään. Esitin vaihtoehtona netin kautta tilaamielle, jos vaikka olisi menossa Tukholmaan. Liike aukesi ihan äskettäin
[/quote]
Ne on IHAN eri hintaluokissa
Hollisterin, Abercrombien ja Gapin vaatteet, erikoiset Converset, Victoria Secretin hajuvedet ja kosteusvoiteet.
Hollisterin vaatteita tottakai, ne kun on kuuminta hottia ja suomalaisperheet noutaa niitä lapsilleen Tukholmasta :) New Yorkissa ovat tottakai vielä edullisempia kuin Ruotsissa, tai EUssa yleensäkin.
Victorias Secretin tuoksut nyt ovat ehkä vähän liian "houkuttelevia" noin nuorelle tytölle, ellei ole sitten menossa discoon seuralaishakuun.....?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:42"]Niin, 13-vuotias kummityttö kyseessä. Mikä olisi kivaa tuon ikäiselle mitä ei suomesta saa, onko jotkut merkit nyt in?
[/quote]
Harmi, jos olisi poika niin minulla olisi idea. Itse tykkäisin jos saisi vaikkapa jonkun näytönohjaimen, sillä hinnat on halvempia siellä. Itse olisin siitä iloinen :D
t.14v poika
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:42"]Niin, 13-vuotias kummityttö kyseessä. Mikä olisi kivaa tuon ikäiselle mitä ei suomesta saa, onko jotkut merkit nyt in? [/quote] Harmi, jos olisi poika niin minulla olisi idea. Itse tykkäisin jos saisi vaikkapa jonkun näytönohjaimen, sillä hinnat on halvempia siellä. Itse olisin siitä iloinen :D t.14v poika
[/quote]
Ja tytöt ei tarvii näytönohjainta koska...?
Jotkin tosi erikoiset converset! Jos siis tennareissa viihtyy :)
Ok, Hollisteria ja Conversea siis, kiitos vihjeistä! Joo, näytönohjaimelle ei taitaisi olla käyttöä, mutta kiitos kuitenkin :). Täytyy varmaan käydä katsastamassa nuo VS tuoksut, josko siellä olisi noin nuorelle sopivaa. Kosmetiikka ja meikit häntä kiinnostavat jo.
ap
Tosiaan Conversen tossut oli meidän lapsille ne parhaat tuliaset ja vaatteitakin saivat isot pinot.
Sitten vielä sellainen varoituksen sana, etät NYC on täysin luteiden riivaama, myös kaupan vaatteissa niitä on, kun hmiset sovittelevat asuja kaupoissa. Valistunut newyorkilainen heittää vaatteet heti ensimmäiseksi kotiin tultuaan pesukoneeseen, ettei saastusta kotiaan. Myös esim leffateattereiden penkeistä saattaa saada lutikoita itseensä, joten pidä silmät auki myös itse.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:23"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:42"]Niin, 13-vuotias kummityttö kyseessä. Mikä olisi kivaa tuon ikäiselle mitä ei suomesta saa, onko jotkut merkit nyt in? [/quote] Harmi, jos olisi poika niin minulla olisi idea. Itse tykkäisin jos saisi vaikkapa jonkun näytönohjaimen, sillä hinnat on halvempia siellä. Itse olisin siitä iloinen :D t.14v poika
[/quote]
[/quote]
Vahinkoalapeukku
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:23"]
[/quote]
[/quote]
Nih. Mun kaveri on just nyt jenkeissä ja oon pyytäny tuomaan ties mitä tietokonejuttui, enkä yhtä ainutta meikki/vaatejuttua. Ja ihan tyttö olen, 16v.