Minkälaisista viesteistä olet saanut bannia AV:lla?
Kerran sain bannia, kun kirjoitin viestin, missä sanoin nauttineeni odotusajasta koska sain luvan kanssa olla röyhkeä, itsekäs, kiukkuinen ja vaatia erityiskohtelua. Ei mennyt pitkään, kun banni napsahti. Ilmeisesti on jotenkin tabu olla hormoonihirviö, tiedostaa se ja käyttää sitä hyväkseen.
Kommentit (29)
Mä sain bannin, kun kerroin afrikkalaisten raiskaavan lapsia siinä toivossa, että saavat hivin pois
Käytin n-sanaa. Bannia tuli pariksi päiväksi.
Bannia voi saada jos oikein rytmillä alapeukuttaa, mulle ainakin tuli kerran jotain varoituksia.
Olen kanssa saanut rasistisesta vitsistä, joka on paras kuulemani vitsi koskaan. Eilen sain kun kyselin että joko sen naisen nimi on selvillä. Ja joskus jostain muustakin muistaakseni. Ei tosiaan haittaa mitään, naurattaa vaan typerät bannit.
Ei sillä että siitä olisi bannia kuulunut antaa, mutta hieman erikoista käytöstä sinulta, että vittuilit muille vaikkei se olisikaan ollut yksi raskausoireistasi. Tiuskit ja olit itsekäs sekä röyhkeä läheisillesi vain siitä syytä, mutta vain, koska se on joidenkin raskausoire. Olit siis tahaltesi ilkeä muille? Miksi? Miten joku voi nauttia toisille vittuilusta? Haluaisit siis muutenkin olla ilkeä muille, ja nyt kun olit raskaana, käytit tekosyynä hormoneja jne? Korjaa jos olen väärässä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:44"]
Olipas surkea vitsi toi Roi.
[/quote]
En edes jaksanut lukea.
Kirjoittelin joitakin että kannattaisi ottaa pitkät antibioottikuurit ennen raskautta, että saa loiset pois, jotta ei tartuta sikiötään. Monet eivät tajua että esim. raskausmyrkytys johtuu mikrobeista, ja raskauden viimeisillä kuukausilla elimistö laskee immuunipuolustuksen alas, jottei immuunipuolustus aiheuta hylkimisreaktioita. Laskenut immuunivaste + infektio on tietty resepti ongelmiin.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:23"]Voiko bannit saada pelkistä peukutuksista/alapeukuista?
[/quote]
Täällä kaikki on mahdollista