Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset liikuntamäärät olet kokenut sopiviksi neljästäkympistä ylöspäin?

Vierailija
15.09.2021 |

Itse jaksoin kolmikymppisenä mukavasti harrastaa liikuntaa 4-5 kertaa viikossa, mutta nyt nelikymppisenä tuntuu palautuminen tulevan vastaan ja mietin, mikä olisi sopiva rytmi.
Pyörittelen asiaa senkin takia, että haluaisin sekä käydä lenkillä että salilla, mutta nyt kun tauon jälkeen aloitin lenkkeilyn niin tuntuu, että jalat eivät ehdi palautua, vaikka kyse on ihan kuntoliikunnasta eikä edes pitkistä lenkeistä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysimme vaimon kanssa hyvän kuntoilumuodon. Aletaan harrastaa ahkerasti!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/anna-intohimolle-valta-nain-paljon-…

Vierailija
22/25 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lihakset palautuu kyllä ja sen suhteen koen pystyväni treenaamaan vaikka 10 kertaa viikossa. Tyyliin 5 salitreeniä ja 5 aerobista viikossa. Mulla ongelmaksi on tullut uni, joka häiriintyy noista määristä, joten ilmeisesti kroppa kertoo sitä kautta, että liikaa. Mutta 7 treeniä viikossa on ok. Yleensä se on mulla sitten 5 salitreeniä ja 2 aerobista, mutta joskus toisinpäin, riippuen aikatauluista. Ja muutaman viikon välein pidän kevyemmän viikon, jolloin joko treenaan vähemmän ja kevyemmin tai pidän ihan väliviikon kaikesta. Ikää 44.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkat pyörällä, kävelen raput 5. kerrokseen. Vesijumpassa 2- 3 kertaa viikossa.

Vierailija
24/25 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen 2x1h/pv.

Lihastreeniä yritän lisätä porrasnousun ja käsipainojen avulla useamman kerran viikossa.

T. Ap.tä huomattavasti vanhempi rouva

Vierailija
25/25 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelen 2x1h/pv.

Lihastreeniä yritän lisätä porrasnousun ja käsipainojen avulla useamman kerran viikossa.

T. Ap.tä huomattavasti vanhempi rouva

En näe tässä mitään sellaista, että tulisi ongelmia palautumisen kanssa. Ilmeisesti jotkut kommentoijat eivät ymmärrä ongelmaa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme