Mistä UNELMOIT?
Kerro mistä unelmoit ja uskotko unelmiesi toteutuvan?
Kommentit (16)
Haluaisin keksiä keinon, jolla saisin yritykseni menestymään. Tällä menolla se ei taida onnistua. :D
Helpompi ettei unelmoi mistään, niin ei tarvitse pettyä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:37"]
Helpompi ettei unelmoi mistään, niin ei tarvitse pettyä.
[/quote]
Unelmointia voi tehdä niin monella tapaa. Aina sillä ei tarvitse edes pyrkiä siihen että niitä asioita oikeasti tavoittelisi. Sen kun vaan piristää päiviään mielikuvituksen avulla. Kyllä minä ainakin tykkään välillä fantasioida vaikka seksistä jonkun komean filimitähden kanssa, kuuluisuudesta tms vaikken todellakaan oikeasti edes ikinä tavoittelisi noita asioista. Ei pety kun ei tavoittele, mutta haaveilla voi silti :)
Unelmoin rakastumisesta. Haluaisin kokea järjettömän hullaantumisen ja kiihkon.
Unelmoin lottovoitosta ja siitä, että tulisi hyvin taloudellisesti toimeen eikä tarvitsisi aina laskea tarkkaan miten rahat saa riittämään.
Lisäksi unelmoin siitä, että avomieheni vihdoin kosisi minua ja menisimme naimisiin. Haluaisin pitää ihanat häät ja kutsua itseäni vaimoksi tai "rouva XXXX". Se on suurin unelmani :)
Nukkumisesta tarpeeksi. En usko että tulee toteutumaan lähiaikoina.
Koulutusta vastaavasta työpaikasta. En usko että toteutuu.
Muiden kunnioitusta herättävistä katseista ja ihailusta. Elämän hallinnasta ja karismasta. Muiden voittamisesta ja jaksamista haasteisiin
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:54"]
Muiden kunnioitusta herättävistä katseista ja ihailusta.
[/quote]
Mäkin haaveilen tuosta ja aina välillä häpeän tätä haavettani. Se tuntuu jotenkin niin itsekkäältä ja naurettavalta että haaveilee siitä että muut ihailisivat itseä. Tuntuisi että terveempää olisi haaveilla asioista, saavutuksista, ihmisistä tai omistuksista vaikka, kuin siitä mitä muut minusta ajattelee. Mutta silti aika usein huomaan että päässäni pyörii ajatuksia tuosta että haaveilen että muut ihailee minua.
Esim. jos haaveilen hienosta autosta, en niinkään haaveile siitä kuinka kaunis se olisi katsoa tai hieno ajaa, vaan siitä kuinka MUUT katsoisivat ihaillen ja vähän kateellisenakin kun kurvaisin duunipaikan pikaan. Tai jos haaveilen komeasta miehestä, haaveilen sellaisesta siksi että muut ihailisivat että kun olen sellaisen saanut. Enkä urallanikaan haluaisi menestyä niinkään siksi että saisin vaikka lisää palkkaa tai mielenkiintoisemmat työtehtävät, vaan siksi että muut ihailisivat minua. Loppujen lopuksi taidan yrittää täyttää haaveilemillani asioilla jotain loputonta itsetuntotyhjiötä, joka vaatii muilta tunnustusta.
Työpaikasta! Tässä taloustilanteessa, tällä ammatilla ja työkokemuksella en usko ihan pian toteutuvan, valitettavasti!
Ensin kirjoitin tähän unelmistani, mutta pyyhin pois. Unelmani olisi olla rikas koska sitten saisin toteutettua monet unelmani.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 10:07"]
Ensin kirjoitin tähän unelmistani, mutta pyyhin pois. Unelmani olisi olla rikas koska sitten saisin toteutettua monet unelmani.
[/quote]
Harmi,että pyyhit. Kerro meille muille!
Unelmoin intohimoisesta seksistä. Kumppanista, josta en saisi tarpeekseni ja seksiä olisi niin paljon, että nymfokin saisi tarpeekseen.
Juuri kävin matkatoimiston sivuilla unelmoimassa joulumatkasta lampimään :) En usko että toteutuu.
Johonkin lämpimämpään maahan muutosta. En valitettavasti usko asian ikinä toteutuvan, ellen saa lottovoittoa niin että voin lähteä vaan ilman huolta elannosta.