Voi ei, ripuloin äsken vahingossa pikkupöksyihini ja
ryntäsin sängystä vessaan pesemään niitä ja tähtäämään loput pönttöön. Luulin, että mies on nukkumassa, mutta tullessani takaisin hän kysyi mitä tapahtui. Selitin menkanneeni pikkarit ja pesseeni ne lavuaarissa (kuukautiset loppuvaiheilla parhaillaan). Ollaan oltu jo 3 vuotta naimisissa, mutta hävettää silti jos hän kuuli pöräyttelyni vessasta ja ymmärsi mistä on kyse. Tällaista ei ole milloinkaan ennen tapahtunut minulle.
Äh oli pakko päästä avautumaan jonnekin, en voi enään nukkua tän shokin jälkeen.
Kommentit (16)
Mulle on käynyt monesti noin :D
Viimeksi mies vaan ihmetteli että mitä hittoa oikein nauran. Totesin vain pieraisin ja pääsi samalla housuihinkin. Mies ystävällisesti lähti hakemaan mulle puhtaita kalsareita kun minä taas menin pesemään itseni.
Nojoo, voi olla että ollaan aika juntteja kun ei osata häveliäitä.
No siis mies joskus nauroi kun on julkisella paikalla "vähän pieraissut" mut köntsän onkin tulleet housuun. Nauroin epäuskoisena mut nyt ittelleni tapahtui, muttei mitkään köntsät vaan ripulilirut, onneksi ei lakanoille mennyt. Nyt se taas onnellisena vetää sikeitä, mutta mä en pysty enään nukkumaan kun oon niin järkyttynyt. Onneksi huomenna vapaapäivä. No, kaikki pitää kokea.
-AP
Ja en ole jättämästä miestäni, koska ripuliseerasin unissani pöksyyn :D
-AP
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 02:40"]
-AP
[/quote]
no miks se sitten on niin vakavaa, että pitää salailla?
toihan on se klassinen "jätä se sika". Se ei liity asiaan mitenkään..siksi on hauska....tuon yhtä tyhmän "totisen" kakkajuttusi päälle yhtä tyhmä vastaus...siitä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 02:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 02:40"]
-AP
[/quote]
no miks se sitten on niin vakavaa, että pitää salailla?
toihan on se klassinen "jätä se sika". Se ei liity asiaan mitenkään..siksi on hauska....tuon yhtä tyhmän "totisen" kakkajuttusi päälle yhtä tyhmä vastaus...siitä on kyse.
[/quote]
jahah?
Ai kamala :D nyt naurattaa, mutta jos kävisi omalle kohdalle niin häpeäisin kyllä silmät päästäni jos mies tai kuka tahansa muu saisi tietää. Olen ollut yhdessä nykyisen mieheni kanssa n. vuoden, enkä edes kehtaa pieraista tai röyhtäistä hänen seurassaan, vaikka yksin ollessa tuollaista "sikailua" harrastankin. Vaikka noi kaikki asiat ovat täysin luonnollisia ja eihän tolle ripuloinnillekkaan voinut mitään, se oli vahinko, niin en varmaan ikinä kehtaa tehdä mieheni seurassa mitään tuollaista. On se kyllä välillä paha, jos mies on luonani kylässä esim. 3 päivää putkeen ja sattuu tulemaan pahoja ilmavaivoja esim jostain ruuasta. Siinähän pidättelet sitten, etkä uskalla liikahtaakkaan kun pelkäät että vahingossa töräytät :D En ole kertaakaan tän vuoden aikana edes uskaltanut käydä paskalla kun mies on samaan aikaan samassa asunnossa! Omalla kohdalla sellainen fiilis, että naisen pitäisi olla juurikin mahdollisimman naisellinen. Pierut, röyhtäykset ja paska ei ole kovin naisellista, vaikka luonnollista kylläkin! Eipä siinä, tällä miehellä on täysin samat ongelmat, ei vaan kehtaa tehdä tuollaista seurassani vaikka mulle se olisi täysin ok :D
Kakkaleikit piristää parisuhdetta. Noloa ainoastaan sinun mielestä.
Kauheeet! Kui ny sille! Meetteeks te ny parisuhdetarapiaan? AIka olis. Sää kuullostat iha pimeelt. Varo ny ettei vahingos joskus piaru tuu. Pistä ny ainaki ilmapallo persreikääs, nii se täyttyy...ettei vaan tuu äänii tai hajui.
kyl sul on ny propleemi. Apuu tartteet... Ja pia...Jos et sää tajuu nähdä mittään koomist tos su toiminnasas.
AI jaa! Sulle tuli kakka housuun. Kyllähän se pikkusen miettimään pistää...onko sellaisesta vielä vaimoks.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 02:18"]
jätä se sika
[/quote]
Taaskaan ei mitään sanottavaa. Miten se mies on sika?
Eikös sun äijälläs toimi hajuaisti? Luulis paskan haisevan jos liejut housuissa...
Mies nauraa hiljaa. Laksatiivit ruoanseassa toimivat.
jätä se sika