Näin ihastukseni tupakalla
Hän kyllä näki minut ensin, mutta käänsi katseensa pois, jolloin yritin olla huomaamatta häntä. Mutta minkä vuoksi hän käänsi katseensa pois? Eikö hän tykkääkään minusta, ja ajattelee että olen epätoivoinen? Vai oliko nolona kun oli tupakalla? Ei olla puhuttu vielä tervehdyksiä enempää.
Kommentit (10)
Mistä tiedät, että ihastus molemminpuolista?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, esim. kerran hän alkoi hoitaa työjuttujaan varta vasten vieressäni, vaikka olisin kohta lähtenyt siitä pois. Oli ihan vieri vieressä, niin että hipaisimme toisiamme, mutta olimme molemmat ihan hiljaa. Mutta ehkä hän yritti vain seurata mitä minä teen, en tiedä? Näämme vain joskus sattumalta, emme joka päivä.
Kuka luuseri nykyään enää tupakoi?
olenko minä vanha vai ap lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, esim. kerran hän alkoi hoitaa työjuttujaan varta vasten vieressäni, vaikka olisin kohta lähtenyt siitä pois. Oli ihan vieri vieressä, niin että hipaisimme toisiamme, mutta olimme molemmat ihan hiljaa. Mutta ehkä hän yritti vain seurata mitä minä teen, en tiedä? Näämme vain joskus sattumalta, emme joka päivä.
No tuo voi olla ihan puhdasta sattumaa. Mitä jos kokeilisit jutella hänen kanssaan ihan niitä näitä ja katsoisit tuntuuko juttelun jälkeen samalta? Jos juttu lähtee kulkemaan hyvin, niin kysy jossain luontevassa kohtaa lounaalle, kun ihmisen pitää joka tapauksessa syödäkin töissä niin ei se tarkoita vielä sen enempää.
No röökinpolttoa sietääkin kyllä hävetä. Iso vauva imee tuttia.
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin. Haittaako? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan ollakin. Haittaako? 😂
no ei - paljon pahempi vaihtoehto on, että oon tullut vanhaksi - mutta ite kyllä meen yleensä moikkaamaan ja vaihtamaan muutaman sana työkaverien kans
Oletteko jutelleet ollenkaan? Muuttuuko hänen köytös sun seurassa? Onko katseita? Keksiikö asiaa että pääsee juttelemaan?
Itsellä töissä mies oli ihastunut muhun. Hänen äänensä selvästi muuttui lempeämmäksi ja hakeutui seuraan ja keksi asiaa milloin mistäkin.
Yhtäkkiä tehtiin töitä koko ajan melkein kiinni toisissaan ja oli pitkiä viipyileviä katseita.
Itsehän en tajunnut että oli ihastunut, mutta kuulemma kaikki muut työpaikalla huomas että on ihan lääpällään :D
Sit pari kuukautta tuota ja kysyi että haluanko nähdä töiden ulkopuolellakin. (Enkä siinäkään kohtaa tajunnut missä mennään 😁)
Näkemyksiä?