Maksoin aamulla vanhuksen bussilipun, koko bussi alkoi taputtamaan ja kuljettaja tuli kyyneleet silmissä kiittelemään
Kommentit (17)
Tänäänkin. Onko jo ihan jokapäiväinen rituaali nykyään?
Kai otit kuvaa someen? Muuten sitä ei lasketa.
Mahtavaa! Ihanaa että kaltaisiasi ihmisiä on vielä olemassa. Meitä ei tosiaan enää paljon ole.
Bussikuski kuulutti asiasta ja kaikki matkustajat polvistuivat. On tämä hienoa.
Heitin aamulla kuskin pihalle ja otin kaikki kyytiin ilman maksua. Jouset meni poikki kun kaikki pomppivat riemusta.
Minä nousin tänään bussiin mukanani pussillinen omenoita. Jaoin niitä muille matkustajille ja tunnelma oli katossa koko matkan.
Olen ollut kaupan kassalla, kun nuori mies on maksanut edelläolevan vanhan mummon ostokset. Kyllä nousi kyyneleet silmiin itsellänikin. Kerroin kaikille työkavereille tapahtumasta. Kaikki oli oikeasti ihan ihmeissään ja haltioituneita. Hyviä ihmisiä on oikeasti olemassa!
Näet aika paljon nätä suurunia. Jotkut toiset on niissä kuninkaita ja astronautteja, sä ostat bussilipun omissasi.
Olipa paska kuski. Jos vanhuksella ei ole rahaa bussimatkaan, kuski laskee hänet vähin äänin kyytiin tekemättä siitä mitään kruunun kiillotus operaatiota.
t.bussikuski
On hieno ominaisuus kulkea silmät auki ja nähdä kanssakulkijat. Mistään ei tule niin h6vä mieli, kuin auttamisesta. Kiitos sinulle.
Itse ajattelin kotimatkalla jakaa viiskymppisiä kanssamatkustajille ja katsoa miten reagoivat. Bussikuskille tarjoan kaksi.
Ja vanhus hykerteli mielissään kun jäi nekin eurot toiseen arkkuun.
minäkin lentäjänä päästin kaikki matkustajat koneeseen maksutta.
vien heidät mihin he haluavat ja tarjoilu pelaa koneessa.
Vierailija kirjoitti:
bussikuskina kerron, että ne vakiopummit kyllä muistaa ja tunnistaa. Osataan tunnistaa krokotiilin kyyneleet verrattuna aitoon tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on pelkkä menomatka ja lähinnä näitä moniosaajia kyydissä.
Vautsi! Nyt on vasta aamu ja tuollaiset suosionosoitukset jalosta luonteestasi. Kuvittele, että lentokoneessa matkustajien hihkuminen ja pomppinen olisi aiheuttanut ainakin 3000 metrin ilmakuopan
😂 😂 😂