Tekis mieli vaan syödä ja nukkua!
Tuleeko muille pimeimpinä vuodenaikoina tämmöstä?
Kommentit (15)
Joo, juuri kun valon määrä vähenee eniten, haluan vain nukkua ja syödä hiilaripitoista ruokaa sekä paljon suklaata. Ottaen huomioon että joulusuklaat tulee myyntiin juuri tänä aikana, niin olen kusessa. ;)
Siis KYLLÄ, tuntuu niin tältä... Syön ja nukun ja taas seuraavana päivänä syön ja nukun jne. Mikään muu ei kiinnosta, vaikka pitäisi etsiä uutta kämppää jne.
Meneekö tämä ohi vasta helmikuussa? Olen todella apaattinen.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 22:17"]
Kysy lääkäriltä Voxraa. ;)
[/quote]
Mä muuten söin sitä ja menin ihan ylikierroksille, ei voinut todellakaan enää nukkua. En suosittele.
Tankkaat talviunia varten kuin muumit :)
kyllä se heti joulun jälkeen yleensä helpottaa, mutta marras-joulu menee tossa koomassa, tammikuussa lumi ja lisääntyvä aurinko antaa armoa
Jos saa katkaistua sen hiilarikierteen, niin on virtaa kuin wattenfallissa. Pääsispä johonkin hiilarikatkolle ;)
Eikun Vattenfallissa, anteeksi maalaisuuteni!
Ei mulla oo tommosta. Mä tykkään jopa lenkkeillä enemmän nyt, ja sinne lenkille lähen vasta illalla kun tulee pimeetä. Muutenkin paljon enemmän virtaa näin syksyllä kun ei koko aikaa ole kuuma.
Ala bodariksi. Kaikki mitä tarvitset. Oikeasti pimeinä aikoina pitäisi pitää lomaa ja kesällä olla töissä. Kesällä varastoidaan polttopuut ja ruoat talvea varten. Oravanpyörässä kaikki on toisin.
Sama täällä. Tai voisin nukkua, syödä ja lukea kirjoja. Suomesta voisikin kehittää talviunivaltion. Kaikki toiminta aika tavalla seis talven ajaksi. Tai vähintäänkin etätyövaltion. Kaikki mahdolliset hommat etätyöksi.
Niin, mahdollisimman etäälle työstä.
No kyllä.