Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka pääsivät vasta varasijalta lähihoitajakouluun??

Vierailija
01.09.2006 |

Tuntuu kurjalta kun aika monet täällä morkkaavat ja aliarvostavat lähihoitajia! Jauhavat vaan että kyllä sinne kouluun pääsee kaikki ketkä vaan haluavat ja sitä rataa, plaaplaaplaa. Itse tein kovasti töitä pääsykokeessa, mutta enpä vaan siitä huolimatta tullut valituksi suoraan :( Kyllä otti itsetunnon päälle! Olin hakenut edellisessä haussa pariin muuhun koulutukseen (haaveammattini) mutta pisteet eivät riittäneet lähimainkaan. Nyt kun vihdoin sain tämän opiskelupaikan niin sitä ei kukaan muu tunnu arvostavan, paitsi minä itse. En ole oikein koskaan menestynyt opinnoissani vaikka olen panostanut niihin täysillä. Olen lukenut, laskenut ja kirjoittanut, valehtelematta ainakin tuplasti enemmän kuin muut toverini...olen tehnyt parhaani =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinulla ei järkeä päästä löytyisi. Kirjoitat erittäin sujuvasti ja vaikutat tekstisi perusteella fiksulta ihmiseltä.

Vierailija
2/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin nimittäin sitä, että motivaatio on tärkeintä lähihoitajaopinnoissa eikä se, että onko ollut hyvä vaikka peruskoulussa. Minustakin vaikutat varsin fiksulta ihmiseltä, eli pärjäät kyllä varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teit parhaasi niin ole onnellinen, että pääsit kouluun. Ei sinne ihan kaikki pääse. Tulevaisuudessa lähihoitajia ja muita käytännön osaajia tarvitaan enemmän kuin joka puolelta tulvivia maistereita, usko vaan! Eikä sitapaitsi kaikista edes ole lähihoitajan työhön, jossa kohtaa usein vaikeitakin asioita. Muista myös että täällä palstalla kaikki eivät ole sitä, mitä sanovat olevansa...

T: toisessa ketjussa haukuttu lähihoitaja+tradenomi

Vierailija
4/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä lähihoitajaksi opiskelevalle on aito kiinnostus alaa kohtaan.

Vierailija
5/5 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen opiskelu on ollut aika haastavaa jo ala-asteelta lähtien, mutta sinnikkyydellä ja kärsivällisyydellä olen päässyt näinkin pitkälle. Painotan vielä että kohdallani ei puutu motivaatiota opiskella, päinvastoin! Olen kiinnostunut monistakin asioista, mutta vähäinen äly/järki estää pääsyn haluamilleni aloille, ei siis auta vaikka olisin kuinka kiinnostunut, halukas ja motivoitunut.

Kivahan se on kun toisilla ihmisillä pelkällä motivaatiolla pääsee pitkälle. Ap.