Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mutta päivällä väsyttää aivan vietävästi ja on ihanaa mennä päiväunille. Jostain syystä yöunille meno on vaikeaa. Ahdistavaa ja vitkuttelen sen kanssa.

• ylös 71
  • alas 4

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ahdistus ja masennus on :( melatoniini aiheuttaa mulla vain levottomia jalkoja ja painajaisia.

Ap

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Koska sä pidät sitä käsitystä itse itselläsi yllä, tee siitä kivaa, laita iltapalaa, käy kuumassa suihkussa, katso leffaa, lue kirjaa, kuuntele musiikkia, rauhoitu sängyssä.

• ylös 12
  • alas 16
Vierailija

Ainoa mikä nukkumaan mennessä harmittaa on se, ettei vuorokausi ole 48 tuntia pitkä. Aina jää niin paljon kivaa tekemistä tuleville päiville.

• ylös 17
  • alas 6
Vierailija

Itsellä auttaa äänikirjan kuunteleminen ahdistukseen ja nukahtamiseen. Valitsen aina hyvä-äänisen lukijan, jota on miellyttävä kuunnella. Sitten tarina vie mukanaan enkä jää vatvomaan omiani ja pyörimään sängyssä turhia. Pikku hiljaa olen alkanut odottaa tätä, että pääsen taas jatkamaan tarinaa.

• ylös 23
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska sä pidät sitä käsitystä itse itselläsi yllä, tee siitä kivaa, laita iltapalaa, käy kuumassa suihkussa, katso leffaa, lue kirjaa, kuuntele musiikkia, rauhoitu sängyssä.

Kuullostaa pskalta, tylsältä.

• ylös 11
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Teen näitä kaikkia, silti ahdistaa :( haluaisin mennä nukkumaan joka yö vasta joskus 2 aikoihin ja herätä 10 aikaan.

Ap

• ylös 27
  • alas 1