Oletteko ottaneet osamaksulle yksityisen lääkärin vastaanottokäyntiä + mahdollisia kokeita?
Mun on pakko päästä ihoni kanssa ihotautilääkärille. Julkisen kautta ihan mahdotonta. Iho on kipeä ja kutiseva. Pitäisi saada isotretinoin kuuri (aiemmin kerran olen tuon kuurin käynyt). Ihotautilääkärin vastaanotto itsessään ei ole kauhean paha n. 120€, mutta ne verikokeet! Useita satasia.
Kommentit (13)
Ketään? Onko noloa pyytää osamaksulle?
Mitkä verikokeet? Vaikka kävisit yksityisellä lääkärillä missä tahansa, voit käydä labrat halvemmassa paikassa. Itse käyn yksityisen määräämät labrat synlabissa, vaikka tuossa isossa lääkärikeskuksessa ois omakin (kallis) labransa.
Ei ole mahdollista. Lääkärikeskuksissa maksutapoina on pääsääntöisesti käteinen ja korttimaksu.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä verikokeet? Vaikka kävisit yksityisellä lääkärillä missä tahansa, voit käydä labrat halvemmassa paikassa. Itse käyn yksityisen määräämät labrat synlabissa, vaikka tuossa isossa lääkärikeskuksessa ois omakin (kallis) labransa.
Pyydätkö verikoelähetteen yksityiseltä paperiversiona vai näkyykö lähete Synlabissa?
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista. Lääkärikeskuksissa maksutapoina on pääsääntöisesti käteinen ja korttimaksu.
Ainakin Mehiläisessä on osamaksumahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Mehiläisessä on osamaksumahdollisuus.
Myös Terveystalossa on.
Vierailija kirjoitti:
Pyydätkö verikoelähetteen yksityiseltä paperiversiona vai näkyykö lähete Synlabissa?
T. Ei ap
Pitää olla paperilähete.
Mene terveyskeskukseen akuuttiajalla.
Ei välttämättä mitään labroja ole tarpeen ottaa. Jos Roacuttan määrätään niin sitten, mutta alkuun voidaan muitakin lääkityksiä kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ei ap
Pitää olla paperilähete.
Kiitos!
Siis aknesta kyse, jäi tuolta välistä.
Paukamia tulee yössä 2-4 kpl ja tekee mieli raapia iho verille. Pahentunut muutamassa kuukaudessa.
Ap