Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-v. Nainen on ikäloppu?

Vierailija
27.10.2014 |

Mielipiteitä mikä normia ja sallisitte parisuhteessa tapahtuvan?
Eli mieheni on melko helppo jotain flirttiä kokeilemaan. Katselee avoimesti muita naisia. Esim jos ravintolassa tarjoilija niin mieheni menee heti mukaan. Samoin esim jonkin myyjän kanssa näin. Tai oikeastaan menee hämilleen joka voi olla söpöä. Toisaalta mieheni taitaa testata kelpaisiko?? Minusta tuntuu etten ole riittävä miehelleni.

Mies on sellainen nelikymppinen ja hoikka, söpö ainakin mun makuun. Klassisen komea ei.

Itselle aiheuttaa sen että mietin päätänkö muuten hyvän suhteen. Itsetuntoni ei kestä tuollaista ja ilmeisemmin minua pidetään jotenkin niin epäviehättävänä että miestäni "testataan" silmieni alla. Olen siis melkein samanikäinen, pitkä ja hoikka olen, naisellinen. Mutta ilmeisesti niin "vanha" että sopii noin kiusata. Äh, onko paras minunkin vaihtaa kymmenen vuotta vanhempaan että saan luvan olla parisuhteessa rauhassa kaiken maailman "kilpailevilta" naikkosilta..

Huom! Firttailee vain nuorien ja kauniiden kanssa, vähänkin rumempi tai mitäänsanomaton niin ei vilkaisekaan.

Ottaa päähän!!! Miksi naisella ei ole arvoa nelikymppisenä enää??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/24 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:32"]Olen kanssa nelikymppinen ja tapaillut todella komeita, itseäni nuorempia miehiä. Ja kyllä he ovat aina deittien ajan keskittyneet vain täysin minuun eli käyttäytyneet kuten kuuluukin. Sun miehelläs taitaa itsellään olla ikäkriisi ja se testailee viehätysvoimaansa nuorempiin. [/quote] Ohis, mistä bongaat noita komistuksia?:)

[/quote]

No usko tai älä, mutta ihan netistä! Asiaa auttaa tietysti se, että olen itse nätti ja se, että olen usein naisena tehnyt aloitteen - komeakin mies siitä ällistyy. Ei 40 vee ikä ole ollut heille ongelma.
[/quote]

Tässä loistava ohje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:32"]Olen kanssa nelikymppinen ja tapaillut todella komeita, itseäni nuorempia miehiä. Ja kyllä he ovat aina deittien ajan keskittyneet vain täysin minuun eli käyttäytyneet kuten kuuluukin. Sun miehelläs taitaa itsellään olla ikäkriisi ja se testailee viehätysvoimaansa nuorempiin.
[/quote]

Vierailija
4/24 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 20:56"]Kyllä nelikymppistä vielä voi yleensä panna jos se ei ole hirveän lihava.
[/quote] Onpa hyvä uutinen.

Vierailija
5/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi katselet tuollaista miestä joka ei osaa sinua arvostaa. Yksin on parempi.

Vierailija
6/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda se miehes nuorempaan itse.

Vierailija
7/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen itseriittoinen mies keski-iän kriisissä ja tyypillinen nainen, joka alistuu olemaan pelkkä kynnysmatto.

Vierailija
8/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa etova mies, ei kunnioita sinua yhtään. Laita kiertoon.

Vierailija
9/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina pitäisi lopettaa suhde? Entäs kommunikointi, etkö ole puhunut tuosta ongelmasta. En voi ymmärtää.

Vierailija
10/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain kipin kapin plastiikkakirurgin puheille, nuorennusleikkaus ja jos et ole kaunis tarpeeksi niin kauneusleikkaus. Personaltrainer, uusi vaatekaapin sisältö ja hymy naamalle. Kokeile ainakin.

Vierailija
11/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat, heitä jannu mäkeen, älä tuollaista luuseria pidä vaivoinasi, vetäköön käteen loppuikänsä.

Vierailija
12/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotenkin kuulostaa että sun iällä ei tässä tapauksessa ole merkitystä. Miehes on vaan idiootti.

Vierailija
13/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle kolmikymppinen kaunis ja urheilullinen nainen ja tapailin kerran todella komeaa ja raamikasta miestä. Mies käänsi naisten päät minne menikin... ei siinä mitään, mutta flirttaili myös näiden kanssa samaan aikaan vaikka olimme treffeillä. Niin nuorten kuin vanhempienkin kanssa. (Kaikkien!!)

Vaikka en koskaan ole tapaillut noin komeaa ja menestyvää, niin lopetin tapailut ja hyvä niin. Ei jäänyt ikävä. Deittiään/kumppaniaan/puolisoaan arvostava ihminen ei käyttäydy tuolla tavalla. En ala kuluttamaan elämääni arpapeliksi, että saanko pidettyä hänet itselläni vai enkö.

Vierailija
14/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäsi vaivaa vain heikko itsetunto jota yrittää pönkittää näyttämällä kuinka olisi haluttu nuorten naisten keskuudessa.

Vierailija
15/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksais katella.

Vierailija
17/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:53"]Miestäsi vaivaa vain heikko itsetunto jota yrittää pönkittää näyttämällä kuinka olisi haluttu nuorten naisten keskuudessa.
[/quote]

Sorry alapeukutus tarkoitin just päinvastoin. Hemputin kännykkä.

Vierailija
18/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:29"]Nyt vain kipin kapin plastiikkakirurgin puheille, nuorennusleikkaus ja jos et ole kaunis tarpeeksi niin kauneusleikkaus. Personaltrainer, uusi vaatekaapin sisältö ja hymy naamalle. Kokeile ainakin.
[/quote]

Sulla ei sitten ole pätkääkään pinnallisia noi arvot. Mahtaa olla tyhjää kuorta ja päätä täynnä sunkin elämä.

Vierailija
19/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa usko, että sun ikä vaikuttaa. Mies ois varmaan samanlainen vaikka olisit nuorempi. Jos jättäisit miehen, niin sun luo se varmaan takas haikailis eikä näiden flirttiensä.

Vierailija
20/24 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa nelikymppinen ja tapaillut todella komeita, itseäni nuorempia miehiä. Ja kyllä he ovat aina deittien ajan keskittyneet vain täysin minuun eli käyttäytyneet kuten kuuluukin. Sun miehelläs taitaa itsellään olla ikäkriisi ja se testailee viehätysvoimaansa nuorempiin.