Siis miten nuo facen viestien toimitusilmoitukset
Oikein toimivat? Ei toimitettu näkyy viikkoja? Tuleeko se sininen ympyrä vasta kun vastaanottaja avaa mesen tms? Mutta se ei tarkoita luettua vaan pitäisi näkyä profiilikuva?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sininen ympyrä näkyy viesteissä, joita vastaanottaja ei ole avannut. Profiilikuva näkyy viesteissä, jotka vastaanottaja on avannut.
Niin mutta kun viikkoja näkyy valkoinen ympyrä sinisellä ääriviivalla, mikäs se sitten on? Ei ole toimitettu, miten ei ole toimitettu? Vastaanottaja ei avaa meseä/keskustelua ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sininen ympyrä näkyy viesteissä, joita vastaanottaja ei ole avannut. Profiilikuva näkyy viesteissä, jotka vastaanottaja on avannut.
Niin mutta kun viikkoja näkyy valkoinen ympyrä sinisellä ääriviivalla, mikäs se sitten on? Ei ole toimitettu, miten ei ole toimitettu? Vastaanottaja ei avaa meseä/keskustelua ollenkaan?
Mulla ei sellaisia ole, mutta luultavasti joo.
Itse en koskaan avaa viestejä, joiden sisällön tiedän jo muutenkin.
Mulla on noita valkoisia palloja sinisellä reunuksella. Ovat tosiaan viikkoja. Sitten saattaa tulla se sininen pallo yhtäkkiä, mutta ei profiilikuvaa. Vissiin tarkoittaa ettei vastaanottaja lue/on laittanut ignoorattaviin, mutta kertooko kokosininen pallo että periaatteessa näkee viestin?