Mikä uusi valkaiseva hammastahna? (mainos)
Moikka!
TV:ssä on viimeaikoina mainostettu valkaisevaa hammastahnaa, jonka luvataan olevan turvallinen. Mikähän tahna se oli? Ja onko jollain kokemuksia siitä? :)
Kommentit (8)
Itse saan mieheltäni ilmaiset oral-valkaisuaineet.
Ihan kusetusta noi kaupan jutut.
Voiko muka hammastahna muuttaa hammasluun väriä eli valkaista? Kyllä kai, jos kerran shampookin saa tukan tuuheammaksi eli kasvattaa uusia hiuksia päänahkaan. Kyllä kosmetiikka on ihmeellistä!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:43"]
Voiko muka hammastahna muuttaa hammasluun väriä eli valkaista? Kyllä kai, jos kerran shampookin saa tukan tuuheammaksi eli kasvattaa uusia hiuksia päänahkaan. Kyllä kosmetiikka on ihmeellistä!
[/quote]
Ei mitkään noista tahnoista toki luulta valkaise. Mutta sellaisia on tavis kaupoissakin jotka värjää hampaat tilapäisesti valkoisemmiksi, esim. Pepsodent White Now. Mulla ainakin toimii erinomaisesti, tulee suorastaan sinertävän valkoiset hampaat. Lähtee toki pesemällä pois.
[/quote]
Minä pidän teestä ja punaviinista jotka tummentaa hampaita. Yotuel poistaa tummentumat turvallisesti.
Öljypurskuttelu valkaisee hampaita.
Oral-B:llä saa samalla tavalla kiilteet hampaistaan pilalle kuin muillakin hankaavilla tahnoilla. Se on yksi hankaavimmista tahnoista mitä markkinoilla on.
Hampaiden valkaisuun a.) putsi hammashoitolassa, b.) apteekista papaiinitahnaa tai jos ei tulos tyydytä vielä c.) karbamidiperoksidivalkaisu yksilöllisillä lusikoilla kotona.
Lusikat tähän saa joko apteekista, ne ovat aika möhkäleet itse muotoiltuina, tai sitten hammashoitolasta putsikäynillä jäljennökset ja valmiiden lusikoiden haku sitten kun ovat valmiit, ovat hieman tyyriimmät kuin apteekin lusikat, mutta istuvat täydellisesti ja kestävät vuosia käytössä.
Hammashoitaja
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:47"]
[/quote]
Ei mitkään noista tahnoista toki luulta valkaise. Mutta sellaisia on tavis kaupoissakin jotka värjää hampaat tilapäisesti valkoisemmiksi, esim. Pepsodent White Now. Mulla ainakin toimii erinomaisesti, tulee suorastaan sinertävän valkoiset hampaat. Lähtee toki pesemällä pois.
[/quote]
Toi Pepsodenthan on ihan kauheeta! Sillä ei saa muuta kun järkyttävän sotkun lavuaariin!
Oral-B. Itse käytän sitä. Heillä on monta erilaista tuotevalikoimassa. Ihan yksi parhaimmista. Hintansa arvoinen. Maksaa hieman alle 4€ per tuubi.