Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt parhaat kakkutäytteet pinoon! tarvitsen apua :)

Vierailija
27.10.2014 |

Synttärikakkua pitäisi saada viikonlopuksi tehtyä, ja peruskakkupohjat olen ajatellut tehdä, pitkään onkin menty kaakaopohjalla ja pätkismoussella. Nyt siis jotain uusia ideoita kaipaisin, mikä olisi oikeasti tosi herkkua? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap jatkaa, vieraat ikähaarukalla 1-90v ja lapsen 3-v synttärit kyseessä.

Vierailija
2/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vadelmaa ja ananasta väliin + kermavaahtoa, kinuskikuorrutus. tää on mun bravuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein tänä vuonna tavallisen sokerikakkupohjan, jonka kostutin mehulla. Toiseen väliin raikasta mustikkatäytettä (kermaa, tuorejuustoa, mustikoita, vaniljakreemijauhetta) ja toiseen makeampaa valkosuklaatäytettä (kermaa, valkosuklaata, vaniljakreemijauhetta, tuorejuustoa). Tuli tosi hyvää ja sai paljon kehuja. Täytteet kopsasin Kinuskikissan sivuilta.

Vierailija
4/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein kermakakkuun (vaalea) täytteet helpolla niin, et yhteen väliin valion mausteetuun vaniljarahkapurkilliseen sekoitin vadelmahilloa ja toiseen väliin toinen purkillinen samaa rahkaa muussatun banaanin kera sekoitettuna. Kostukkeena oli omenamehu+vesi sekoitus. Tuli makea ja samalla raikas kakku. Vieraat tykkäsivät (iät 3v-70v)

Suklaakakkuun laitoin 100g sulatettua suklaata sekoitettuna 2dl vispikermavaahtoon ja pussivaniljavanukkaan, johon sekoitettu mieleisiä suklaapaloja/rakeita. Kostukkeena maito+vanilja-aromi, kuorrutuksena mokkapalojen kuorrute.

Vierailija
5/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cappuccinomousse ja vadelmamousse.

Vierailija
6/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsikk

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi