Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitosapulaisen sijainen

Vierailija
27.10.2014 |

Oon alottanu ottaa päiväkotisijaisuuksii vastaa ja tarjottiin laitosapulaisen paikkaa päiväks. Onko laitosapulainen päiväkodissa se, joka kun ruoka tuodaa ni se laittaa sen esille ja on niiku siel keittiössä? Mitä muuta laitosapulaisen työnkuvaan kuuluu? Onko kukaan ollu? Millasia kokemuksia? Ja sit rupesin miettii sellast asiaa että täytyykö mulla olla omat eväät vai voinko syyä siel päiväkodis? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöapulainen laittaa ruuat esille.

Vierailija
2/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että siivoomaan alat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siivoaminen kuuluu.

Vierailija
4/4 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt laitosapulaisen sijaisuuksiapäiväkodeissa jonkin verran,työn kuva on vaihteleva.Siivoaminen kuuluu asiaan,mutta päiväkodeissa ei minulle ainakaan ollut rasittavaa.Työt ennätti tehdä hyvin,mielestäni normaalia kotisiivoustasoa.Toisissa päiväkodeissa,laitoksen koosta riippuen kuului ruokien hakeminen jos kompleksissa oli oma keittiö,ja keittiöön kuuluvien astioiden poisvienti.Yhdessä paikassa valmistin aamiaisen,keitin puuron ym.Siellä ei ollut niin paljon siivoamista,tilat olivat pienet.Myöskin pyykkihuoltoa kuului niiltä osin mitkä ei menneet pesulaan.Silitystä,mankelointia jos jäi aikaa.Eväät oli mukana,kahvia keitettiin taukotuvassa,tyyliin:jokainen vei vuorollaan kahvipaketin.Kerran sattui niinkin,että oli kaksi poissa henkilökunnasta,pääsin "tarhatädiksi.Leikitin,olin ulkona ym.Se oli poikkeuspäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi