Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyn kuumana vanhempaan mieheen

Vierailija
14.09.2021 |

Käyn aivan järjettömän kuumana vanhempaan mieheen, itseäni huomattavasti vanhempaan. En ole ennen kokenut tällaista. Ensisilmäyksellä miehen kanssa tunsin sen. Onko todella näin että kiima ei katso ikää. Joudun tapaamaan miestä olosuhteiden vuoksi. Luulen että hän tuntee samoin. Tilanne on jollain tapaa naurettava meille molemmille koska olemme asemassa jossa tälle kiimalle ei voi tehdä mitään. Jossain toisessa todellisuudessa ehkä uskaltaisin lähteä hurjastelemaan uusiin kokemuksiin estoitta mutta ei pysty tässä todellisuudessa. Kauhea tilanne !

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti 50v kertoo taas iltasatujaan..

Vierailija
2/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa voisi vastustaa vanhaa taataa tiukassa farkkuasussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäinen olet itse ja minkä ikäinen tämä mies on. Jos olet 16-vuotias Jessyca-Maryaana ja tämä mies 60-vuotias, ei hyvä.

Vierailija
4/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei kävisi. Vanhassa on vara parempi.

Vierailija
5/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen vahva kemia ei katso miehen eikä naisen ikää. Jos joku ei sitä ymmärrä, ei ole itse sitä koskaan kokenut. Sanoisin että monella ei ole aavistustakaan miten järjettömän voimakas sähköinen lataus ja vetovoima voi kahden ihmisen välillä olla. Onneksi vain kerran kokenut, koska siinä ei aina käy hyvin. Järjellä ei tätä kokemusta hallita.

Vierailija
6/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysinen vahva kemia ei katso miehen eikä naisen ikää. Jos joku ei sitä ymmärrä, ei ole itse sitä koskaan kokenut. Sanoisin että monella ei ole aavistustakaan miten järjettömän voimakas sähköinen lataus ja vetovoima voi kahden ihmisen välillä olla. Onneksi vain kerran kokenut, koska siinä ei aina käy hyvin. Järjellä ei tätä kokemusta hallita.

Juurikin tämä ja vain tämä kokemus kyseessä.

Ap

Vierailija
7/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pertti 50v kertoo taas iltasatujaan..

Mitä Pertti on sulle tehnyt että sun pitää tässä käyttää hänen nimeään?

Vierailija
8/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm vanhat ukot <3 ;)

Vierailija
9/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kuumana nuorempaan mieheen.

Vierailija
10/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa jotain kivaa Kaalimadosta. Loppuu se kiima.

Vierailija
11/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se odotus tulevasta, joka siinä kiinnostaa ja kiihottaa. Vois tapahtua tai olla tapahtumatta, koskaan ei voi tietää. Nuorempien kanssa tietää aina ja heti.

Vierailija
12/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon ja missä tapasit sen, jospa olosuhteet vaikuttaa tai univormu tms?

Vierailija
13/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin palaa, enkä ole hetkeäkään katunut. Suosittelen, kerran täällä vain eletään.

Vierailija
14/27 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, mäkin olin kunnes tajusin että mies on ihan lapsellinen ja hölmö, eikä edes itse tajua sitä kun uskoo olevansa niin älykäs ja viisas. Ihan seksikäs mies kyllä, mutta jos on hölmö ja aliarvioi vielä toisenkin älykkyyttä, niin otan kyllä jalat alle

Vierailija
15/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millon ja missä tapasit sen, jospa olosuhteet vaikuttaa tai univormu tms?

Ei ole univormujuttu.

Siis tämä homma menee vain pimeämmäksi.

Tänään kävi ilmi että meillä on sama syntymäpäivä?! Eikö ole outoa sattuma. 1/365 ainakin. Todella outoa.

Vierailija
16/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon ja missä

tapasit sen, jospa olosuhteet vaikuttaa tai univormu tms?

Ei ole univormujuttu.

Tänään kävi ilmi että meillä on sama syntymäpäivä?! Eikö ole outoa sattuma. 1/365 ainakin. Todella outoa.

Voisitko kertoa edes ikäsi ja hänen ikänsä, vois vähän saava osviittaa mistä puhut💁🏻‍♀️Oletteko samassa duunissa vai mikä estää lähentymisen?

Vierailija
17/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn kuumana nuorempaan mieheen.

Nykyaikana se on noin päin normaalia, mutta todellisuudessa, kun katsoo pareja, kumpia on enemmän, vanha mies ja nuori nainen vai nuori mies ja vanha nainen? Kaikilla palstamammoillahan on parikymppiset toyboyt.

Vierailija
18/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä kiinnosta itseni ikäinen naisseura yhtään. Saavat mun puolesta katsella kuuskymppisistä sedistä itselleen kumppania. Niin se vaan menee.

M45

Vierailija
19/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millon ja missä

tapasit sen, jospa olosuhteet vaikuttaa tai univormu tms?

Ei ole univormujuttu.

Voisitko kertoa edes ikäsi ja hänen ikänsä, vois vähän saava osviittaa mistä puhut💁🏻‍♀️Oletteko samassa duunissa vai mikä estää lähentymisen?

Ei olla töissä. Olosuhteet estää. Joita on useampi tekijä. Ikäeroa on paljon - on tuplasti ikäiseni uskoisin.

Koko juttu tuntuu aivan pimeältä. Ja tämä syntymäpäivä vielä tähän. Kun näin ihmisen ensi kerran, kaukaa, silloin ensimmäinen tunne oli jo että kyseessä on aivan kuin joku kenet tunnen. Olen lukenut tällaisesta mutta en ole oikeasti uskonut tällaiseen. Jokin outo yhteys/kemia/side on koska en ole itse vapaa, en etsi mitään sutinaa, eikä tyyppi ole sellainen kenen kanssa yleensäkään sutinaa etsisin jos etsisin.

Vierailija
20/27 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin tulokseen, että jonkinlainen järjetön kokemus kyseessä tässäkin tosiaan.

Olen hyvin rationaalinen ihminen. Järkiselitystä tälle ei keksi. Henkinen selitys on että kyseessä on sieluni toinen puolisko. Energia (sielu) on jakaantunut jossain vaiheessa ja nyt vaan sattui käymään näin, että tapasin toisen puoliskon. Lähtökohtaisesti koen vaikeana uskoa näitä henkisiä selityksiä. Vaikea myöskään uskoa, että tämä kokemus on vain mielikuvitukseni tuotetta.

Aion muistaa tämän kokemuksen ja painaa nämä tunteet ja tuntemukset mieleeni erityiseksi lähes mystiseksi muistoksi, mutta en tietenkään tee asialle käytännössä mitään. Vetovoima ei ole vain fyysistä. En pysty selittämään asiaa. Voimakas tunne siitä että tunnemme ja kaikki muut ovat aivan pihalla kaikesta, sellainen outo korostunut yhteenkuuluvuuden tunne. Osa minusta jopa suree (!) ja jopa vähän hätäilee, kun tiedän että pian emme enää ole toistemme vaikutuspiirissä. Erityinen kokemus eikä varmasti satu uudelleen elämässä.

Ap