Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kuuluu Eteläniemien perheelle?

Vierailija
27.10.2014 |

Se suurperhe mikä oli Erilaisissa äideissä. Onko vanhemmat vielä kotona lapsia hoitamassa? Saiko se Johanna sen vanhimman poikansa takas?
Tuli mieleen kun katsoin digiboksilta sen heidän jakson mikä tuli joku aika sitten uusintana.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan uutta vauvaa pukkaa koko ajan..?

Vierailija
2/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tän nosti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saikohan hän apua? Mietin tätä just kun selailin digiboksilta vanhoja tallennuksia.
-Ap-

Vierailija
4/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli montako lasta heillä on nykyään? Onko mieskin edelleen kotona?

-Ap-

Vierailija
5/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja saiko sen vanhimman lapsen takaisin kotiin?

-Ap-

Vierailija
6/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin äitylit-ryhmässä tää äiti ainakin valittaa miten hänen 2-vuotias adhd lapsensa tekee hänet hulluksi. Ja että oli jo aborttiaikakin varattuna juuri tuon taaperon kohdalla et liekö karmaa ettö lapsi on vähän vallaton.. jotain lääkkeitä syö kuulemma (itse kertonut juur tuossa ryhmässä) "hulluuteensa."

Semmosta.

Aika loppu tuntuu olevan. Ja morkattu aika alas

Vierailija
7/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 14:46"]

Facebookin äitylit-ryhmässä tää äiti ainakin valittaa miten hänen 2-vuotias adhd lapsensa tekee hänet hulluksi. Ja että oli jo aborttiaikakin varattuna juuri tuon taaperon kohdalla et liekö karmaa ettö lapsi on vähän vallaton.. jotain lääkkeitä syö kuulemma (itse kertonut juur tuossa ryhmässä) "hulluuteensa." Semmosta. Aika loppu tuntuu olevan. Ja morkattu aika alas

[/quote]

On aika ikävää, että morkattu. Se voi olla kuulkaas lapsille tosi vaarallinen tilanne. Mä ite tiedän, että sitä tulee oltua lapsillekin ikävämpi jos ulkopuolelta tulee painetta ja syyllistämistä. 

Vierailija
8/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen Johannan äiti enää auta lastenhoidossa? Eikös hän luvannut auttaa? Ja onko se mieskin kotona?

-Ap-

Vierailija
9/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voihan sitä silti väsyä, varsinkin noin monen lapsen kanssa. Toivottavasti ymmärtää hakea apua ajoissa ettei lapset kärsi.
-Ap-

Vierailija
10/10 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on muutenkin sen olonen ryhmä et mitä vaan sanot niin sut lytätään alas.
Mut itse hän kyllä tosi kärkkäästi puhuu omista lapsistaan tuolla tavalla. "Olis pitäny abortoida.." yms .
En tiedä onko mies enää kuvioissa. Toivottavasti. Ei kyllä yksin tuollaisen lapsijoukon kanssa jaksa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä