Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oho, jyskillä huonekalun toimitus 99,- EUR

Vierailija
27.10.2014 |

Ihanan kallista :P Eipä taida olla varaa puljun huonekaluihin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niille huonekalujen toimittajillekin täytyy palkka maksaa.

Vierailija
2/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni ikean kotiin kuljetus maksaa jotain 80 euroa halvimmillaan, joten ei tuo jyskin hinta mikään erityisen kallis ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:16"]

[/quote]No kumma ettei monen muun tavaran toimittajille tarvitse moista palkkaa maksaa, jos ollenkaan. Toimitus on saman hintainen kuin tuote, joten jääpä ostamatta.

Vierailija
4/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:19"]

[/quote]No kumma ettei monen muun tavaran toimittajille tarvitse moista palkkaa maksaa, jos ollenkaan. Toimitus on saman hintainen kuin tuote, joten jääpä ostamatta.

[/quote]

No ei se nyt oikeastaan niin kummakaan ole. Meille tuotiin sieltä keväällä sänky. Ensinnäkin käyttivät ulkopuolista firmaa ja matkaakin oli. Onhan niidenkin sille firmalle maksettava. Tosin mitään pikkutavaraa en kotiinkuljetuksella ostaisi.

Vierailija
5/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae itse niin ei tarvii maksaa... 

on sulla kai valinnan vapaus 

Vierailija
6/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkka, autonpääomakulut, bensat, vakuutukset, autoverot, huoltojen osuus, ...   

kaikki menee kuljetuskustannuksiin 

t. mies 

Vierailija
7/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko muissa huonekaluliikkeissä olla sen tuotteen hinta kalliimpi siksi että siihen kuuluu se kuljetus mukaan? Ei mikään firma tappiokseen kuljeta myymiään huonekaluja.
Tosin Jyskistä en mitään ostaisi kuitenkaan...

Vierailija
8/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkää ne ei halua laähteä ajelemaan sillä pakettiautolla ympäri kaupunkia ja kantamaan palapelin osia 8. kerrokseen? Niille sopii paremmin, että haet mööpelisi omalla autolla liikkeen takaovelta.

Ikealla oli nettikaupan ja myymälästä kotiinkuljetetun kuljetushinnat ihan erilaiset. Toinen tulee "lähikaupasta", toinen ruotsin keskusvarastolta. Ero oli sen verran iso, että kävin parin komeron vuoksi kävelemässä sen saakelin sokkelon läpi :)

Vierailija
9/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:19"]

[/quote]

Se on sitten tuotteen hinnassa se toimitus.

Vierailija
10/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan esim. gigantilla kampanjoina ilmaiset kuljetukset ja jopa asennukset liesille ja pesukoneille, tuttavallakin satoja kilometrejä tuli matkaa.

Pakko kai tuon on kaupunkialueella olla halvempi, mutta en kyllä ala perään soittelemaan ja tinkaamaan. Ihan itse kantamalla ei sentään jaksa hakea.

Vierailija
11/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:23"]

[/quote]Lainaatko auton jolla voi hakea?

Vierailija
12/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:27"]

[/quote]

En lainaa, mutta autovuokraamoja on olemassa, lainaa sieltä. Taitaa Jyskin kuljetus olla saman hintaista ja siinä on kuljettajakin mukana :)

Maksat joko yksittäisitä kuljetuksista tai ostat auton...niin me muutkin teemme.

Vierailija
13/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:27"]

[/quote]

En lainaa, mutta autovuokraamoja on olemassa, lainaa sieltä. Taitaa Jyskin kuljetus olla saman hintaista ja siinä on kuljettajakin mukana :)

Maksat joko yksittäisitä kuljetuksista tai ostat auton...niin me muutkin teemme.

[/quote]No oletpa aika tyly. Minulla on auto mutta ei sillä haeta huonekaluja, valitettavasti minulla ei ole varaa parempaan, eikä näköjään edes jyskin huonekaluihin. Tokihan en sitä edes itselle olisi ostanut vaan exälle, mutta jos kuljetus on tuon hintainen niin ei pysty.

Vierailija
14/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisiköhän ap itse ilmaiseksi kuljettelemaan huonekaluja ympäri maakuntaa? Vai onko ajatuksena se, että yhteiskunnan tulisi maksaa mamman sohvan kiikuttaminen?

Vierailija
15/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt olinkin törkeä kun ihmettelin noin korkeaa hintaa kun pesukoneitakin on saanut halvemmalla tuotuna. Ei siinä mitään, ollaan edelleen ilman huonekaluja, kumpikin, niin ex kuin minä. Mitäpä ne lapsetkaan sohvalla tekisivät.

Vierailija
16/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hivenen ylihinnoiteltu. Ikean sivuilla katselin yhtä hyllysysteemiä, sen olisi saanut 20e maksamalla kotiin saakka. En maksaisi satasta missään nimessä.

Vierailija
17/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:09"]

No jopas nyt olinkin törkeä kun ihmettelin noin korkeaa hintaa kun pesukoneitakin on saanut halvemmalla tuotuna. Ei siinä mitään, ollaan edelleen ilman huonekaluja, kumpikin, niin ex kuin minä. Mitäpä ne lapsetkaan sohvalla tekisivät.

[/quote]

Heh, syyllistät kuljetusfirmaa kun ei ole lapsilla sohvaa.

Vierailija
18/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:09"]

[/quote]

Laskeskelin tuota 99 euron hintaa, ja päädyin siihen lopputulokseen, että siinä ei ole juurikaan ilmaa, vaan se kattaa melko tarkasti keskimääräisen kotiinkuljetuskeikan kustannukset. On totta, että yleensä kotiinkuljetus on edullisempi ja ilmaiseksikin sen saattaa saada. Silloin kustannukset on leivottu tuotteiden hintoihin.

Eri yrityksillä on erilainen toimintalogiikka ja ne myös vetoavat erilaisiin asiakasryhmiin. Mitä ilmeisimmin Jyskin asiakaskuntaa on tee se itse -henkinen porukka, joka haluaa päästä halvalla, jolloin tuotteiden hinnat kannattaa pitää alhaisina ja lähteä siitä, että asiakas tekee kaiken itse.

Vierailija
19/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vekenkaluste.fi/sohvat

Toimituskulut 29 euroa :) Tilasin sieltä lapsille kerrossängyn, 5 arkipäivää meni kun oli kotiovella.

Vierailija
20/23 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli jännä kun ostettiin Ikeasta sohva, tuotiin se itse omalla rahalla Ikean pakettiautolla kotiin.

Saman sarjan nojatuolia ei ollut suoraan hyllyssä, joten se tuli sieltä Ruotsin varastosta, kuljetettuna tietysti. Mutta se ei maksanut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän