Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesviha-jankkaajalle

Vierailija
27.10.2014 |

Miksi ihmeessä joku vihaisi koko sukupuolta? Viha on rakkauden ohella ihmisen vahvin tunne, enkä minä ainakaan tunne vihaa kuin hyvin, hyvin harvoin, voin olla pitämättä jostain, olla ärsyyntynyt jostain tai jopa inhota jotain ihmistä, mutta jos joku henkilö ei ole tehnyt minulle tai läheisilleni jotain todella, todella pahaa, en vihaa ketään. Minä en myöskään rakasta jotain suurta joukkoa, vaan ihan vain omaa perhettäni, miestäni, lapsiani, vanhempiani ja sisaruksiani, miksi pitäisi ketään muuta rakastaa? Tai vihata?

Jos tällä palstalla, jolla suurin osa kävijöistä on naisia, joku valittaa "miehistä" eli jollain on huonoja kokemuksia vaikka muutamasta miehestä, ja hän sanoo että kun "miehet aina" sitä ja tätä, etkö ymmärrä että kirjoittajakaan ei välttämättä oikeasti tarkoita kaikkia maapallon miehiä, vaan yleisesti ottaen tarkoittaa että suuri osa hänen lähipiirissään olevista tai vaikka hänen seurustelukumppaneistaan on käyttäytynyt tietyllä tavalla josta hän ei pidä?

Jokainen ihminen on yksilö, ja normaalit ihmiset ymmärtävät että sukupuolten sisällä on enemmän eroja kuin sukupuolten välillä, joten vaikka tilastot osoittavat että joku asia on tyypillistä enemmän toiselle sukupuolelle, se ei tarkoita sitä että jokaikinen piirre on jokaikisessä yksilössä.

Jos joku oikeasti vihaa koko sukupuolta, tai jotain muuta isoa joukkoa, on kyllä henkisesti sairas.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jankuta.

Vierailija
2/2 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jankuttajalle saa jankuttaa? Eihän se muuten ymmärrä jos ei puhuta samaa kieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla