Naiset, miten jaksatte siivota?!?
Erosin muijasta pari kuukautta sitten ja nyt pesen elämäni ensimmäistä kertaa lattioita. Jumalauta. Ei oo valkosen miehen hommaa!
Olen siivonnut jo monta tuntia :(
Kommentit (10)
En mää nykyisin enää hirveesti jaksakaan. =P Vuosi sitten palkkasin siivoojat tekeen suursiivouksen. Tekis mieli taas laittaa vaikka veronpalautukset palamaan. Ylläpitosiivous menee mutta esim sauna ja pesuhuone pitäis jynssätä kunnolla.
Mun poikaystävä onkin sanonut mun yhdeksi vahvaksi hyväksi puoleksi mun siivoamistaidot ja innon :D Osaan siivota sillai, ettei tämä herää päiväuniltaan, koskaan ei ole herännyt. Vaikka olisin käynyt kerää astiat ja roskat ihan vierestä. On usein herätessään sillai "wat wat wat mitä täällä on tapahtunut?" kun menee nukkuu sotkuseen huoneeseen ja herää siististä :D Siivoan alle tuntiin sen verran, mitä poikaystävällä menis omien sanojen mukaan 3-4h. Tykkään vain siitä, että on siistiä. t. 17v
En jaksaisikaan, mutta siivoamistakin kamalampaa on sotku. Se pistää jaksamaan. Toivottavasti sinäkin siivoat siihen mahdollisen uuden naisen kanssa. Meinaan mikään ei ole tympeämpää kuin Se, että vain nainen siivoaa.
Vie mennessäs, tuo tullessas, tee ollessas. Eli aina tavarat heti omille paikoilleen. Eniten siivouksessa vie aikaa tavaroiden järjestely. Tee sisustuksesta sellainen, että on helppo pitää siisteyttä yllä. Turhat tavarat pois esiltä. Lehdet paperinkeräykseen. Helppohoitoiset matot ja muut tekstiilit. Hanki kunnon välineet ja aineet siivoukseen.
Kun tarpeeksi usein siivoa, niin ei kestä kauaa. Oli jo aikakin oppia.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:24"]Heh, tuliko muijaa ikävä? ;)
[/quote]
Tuli. Tunti sitten meinasin jo soittaa sen hätiin muttei antanut luonto periksi.
Nyt on enää vessat jäljellä. Mut se on pahin koska pytty on jo ehtinyt mennä aika huonoon kuntoon :D
Pakko siivota kun huomenna on esittely! Havahduin tähän hiukan myöhään.. no, omaa syytä
Feministi lietsoo taas kerran miesvihaa. aloitus ei ole miehen tekemä. Kostuiko aloittajan alapää?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:04"]Feministi lietsoo taas kerran miesvihaa. aloitus ei ole miehen tekemä. Kostuiko aloittajan alapää?
[/quote]
Tää on miehen aloitus.
Vessat on siivottu. Nyt vitun hella vielä ja sitten lähden viemään jätepaperit... tässä menee koko perkeleen yö :(