Pidänkö vai palautanko? Auttakaa päättämään!
Tästä mustasta neulemekosta kyse:
https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.1012313002.html
On sivusta auki korkealle, ja ajattelin pitää t-paidan ja farkkujen päällä. Nyt aloin epäröimään...näyttääkö teidän mielestänne kivalta vai tuleeko vaikutelma, että olis heittänyt hevosenloimen päälleen? Olen m-kokoa.
Kommentit (18)
Olen 170 cm. Näytti pituutensa puolesta hyvältä, lähes nilkkoihin.
ap
Hyi olkoon!
Melkein puolet muovia bonuksena.
Itse en pukisi tuollaista kaapua mutta joillekin saattaa sopia hyvinkin. :)
Farkkujen päällä pitäisit noin pitkää mekkoa?? Miksi?
Kuvassa asustettu oudosti. Jos sulla on vaikka viininpunaiset paksut sukkahousut tai legginssit niin voisi olla ok.
Musliminaisen kaapu tulee mieleen.
En ostaisi enkä ottaisi, vaikka joku antaisi ilmaiseksi. Ei sovi tyyliini, ja tuo on mielestäni ruma.
hirveää luonnonvarojen tuhlausta kuljetella tavaraa edestakaisin, kun joku idiootti ei osaa päättää mitä tahtoo ja muuttaa jatkuvasti mieltään
Pidät ja käytät. Epäekologista postitella tuollaista halpaa vaatetta edestakaisin. Kotona voit pitää, jos et jostain syystä muualla kehtaa.
Tästä on vaikka missä ompeluryhmissä kysymyksiä, miten tuon ylipitkän halkion saa siististi piiloon. Hintahan on olematon ja materiaali puuvilla+akryyli -sekoitetta.
Itse en ostaisi ja käyttäisi.
Hei, ap linjoilla taas, kiitos vastauksista kaikille!
Taidanpa tosiaan palauttaa. Ja yhtään luonnonvaroja ei tähän ruljanssiin kulu, koska ostin sen kivijalasta ja palautan samaan paikkaan :-)
HM:ssä käynti on kyllä yhtä sanonko mitä, kun aina sovituskoppiin päätyy joku riekale, jonka hyvällä tahdolla voi kuvitella päälleen. Lisäksi vielä alitajuinen halu löytää jotain kivaa, kun on paikalle vaivautunut. Mutta tosiaan metrikaupalla muovia päälle, hohhoijaa taas. Mitäköhän taas ajattelin?
ap
Joe olet 185 ja koko XS niin pidä. Muuten älä.