Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vastenmielisenä pidetty tai inhottu ihminen kiinnostaa niin paljon?

Vierailija
14.09.2021 |

Olen inhottu ihminen tuntemattomasta syystä. En ymmärrä, miksi olen niin "kiinnostava", että tekemisiäni tai some-postauksiani tarvitsee seurata. En ole ikinä eläissäni ollut kaunis, enkä ole ulospäinsuuntautunut tai jutuiltani kiinnostava tai hauskakaan. Olen täysin tylsä ja puiseva ihminen, jolla on vaatimaton ulkokuori. Mikä minussa siis on niin "jännää"?

Vertaistukea tilanteesta selviämiseen kaivataan. Lisäksi olisi kiva saada kommentteja sellaisilta, jotka seurailevat somessa inhoamiaan ihmisiä ja sitten naureskelevat näiden tekemisille. Itse en sellaista ymmärrä, enkä siis itse tuhlaa aikaa sellaisiin, jotka esim. kiusaavat tai syrjivät minua. Koetan vain unohtaa sellaiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vissiin vain helppo inhota ja pilkkanaureskella, mutta vaikeampaa kertoa syitå toiminnalleen? Samalla tavalla ihmettelen niitäkin, jotka seurailevat inhoamiaan julkkiksia eri medioista ja sitten täällä puivat ilkeämielisesti näiden tekemisiä. Mikä sellaiseen on syynä?

Vierailija
2/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ilmeisesti on jotain kerrottavaa. Millaisia seuraajasi ovat? Onko heillä stereotyyppisiä tai kauneutta ja suosiota korostavia postauksia? Siinä voi olla syy.

Jotkut saavat voimaa siitä, että ovat kauniimpia tai suositumpia. Lapsellista mutta niin voi olla. Voivat olla salaa kiinnostuneitakin. Mieti vaikka lesboja tai homoja. Kyllä heidän makunsa voi olla salaa harmaavarpunen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ilmeisesti on jotain kerrottavaa. Millaisia seuraajasi ovat? Onko heillä stereotyyppisiä tai kauneutta ja suosiota korostavia postauksia? Siinä voi olla syy.

Jotkut saavat voimaa siitä, että ovat kauniimpia tai suositumpia. Lapsellista mutta niin voi olla. Voivat olla salaa kiinnostuneitakin. Mieti vaikka lesboja tai homoja. Kyllä heidän makunsa voi olla salaa harmaavarpunen.

En tiedä, mitä ne minusta pahoin aikein kiinnostuneet postailevat, kun en ole heistä kiinnostunut lainkaan. Haluaisin vain saada olla rauhassa, mutta se on vaikeaa. Facebookin Newsfeed tai ihmiset, joita saatat tuntea sekä sponsoroidut mainokset kavaltavat ihan hämärän oloisia tekemisistäni kiinnostuneita.

Vierailija
4/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis minulla ei ole juurikaan mitään kerrottavaa ja nykyisin sometilit on pääosin piilotettu tai peitetty. FB:n ja Instagramin algoritmit kuitenkin paljastavat, että jotkut kiusaajani ovat kiinnostuneita profiileistani.

Vierailija
5/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat olla rauhassa ja laitat kaikki tekemisesi someen?

Vierailija
6/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää käyttää facebookia?

Vierailija
7/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumavaisto. Alin ihmisen vaisto.

Kuuluu samaan tyhmyyden lajiin kuin ryhmäpaine. En tiedä montako tuhatta vuotta menee, että ihmiset itsenäistyy.

Vierailija
8/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluat olla rauhassa ja laitat kaikki tekemisesi someen?

Haluaisin voida kommunikoida kavereiden tai samoista asioista vilpittömästi kiinnostuneiden kanssa, mutta ne muut kiinnostuneet on ikävä lieveilmiö samalla.

Vierailija
9/9 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laumavaisto. Alin ihmisen vaisto.

Kuuluu samaan tyhmyyden lajiin kuin ryhmäpaine. En tiedä montako tuhatta vuotta menee, että ihmiset itsenäistyy.

Ap:ssa ei ole mitään vikaa, valitettavasti sekopäitä riittää.

Itsellenikin tuli eilen viherkasviryhmässä väittämään ja suorastaan haukkumaan kasviani. Vaikka kysymykseni oli jostain ihan muusta. Ei ne ilmeisesti vain tajua, ihn mielipuolista käytöstä minusta.