Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilkeintä, mitä olet tehnyt ärsyttävälle ihmiselle

Vierailija
26.10.2014 |

Kovaääniset, rasittavat, valittajat, juntit... ärsyttävät ihmiset. Mitä ilkeää olette tehneet heille? Miksi?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:21"]

Sanoin takaisin monen vuoden jälkeen. Eikö tahattomasti lapsettomalle saa sanoa, että hän kohtelee muita pahasti? Sanoin niin kuin kirjoitin, että paha saa palkkansa. Oma ajatukseni oli hedelmättömyys, mutta ehkä hän miettii sitä itsekin joskus? Että jos on paha muita kohtaan, se saattaa kostautua. 

[/quote]

Miten hedelmättömyys ja ilkeys liittyvät toisiinsa?

Vierailija
22/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittanut kirjeen ja sanonut asiat suoraan juuri niin kuin ne ovat - henkilö luuli, etten tiedä tiettyjä asioita ja se kaikki paljastuu kyllä kirjeestä, että tasan tiesin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittänyt juoruja, soitellut poliisille ja lastensuojeluun..

Vierailija
24/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:41"]

Sanoin takaisin monen vuoden jälkeen. Eikö tahattomasti lapsettomalle saa sanoa, että hän kohtelee muita pahasti? Sanoin niin kuin kirjoitin, että paha saa palkkansa. Oma ajatukseni oli hedelmättömyys, mutta ehkä hän miettii sitä itsekin joskus? Että jos on paha muita kohtaan, se saattaa kostautua. 

[/quote]

[/quote]

Hän oli ilkeä ihminen, ja alkoi myöhemmin kärsiä tahattomasta lapsettomuudesta, mutta se ei estänyt häntä jatkamasta vittumaisena olemista. En sanonut, että ne jotenkin kaikkien kohdalla liittyisivät toisiinsa, mutta olet varmaan niitä ihmisiä joiden kanssa on turha vängätä tämän enempää. 

Vierailija
25/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eivät ne välttämättä liitykään, mutta jos on ilkeä ja kärsii myöhemmin hedelmättömyydestä, niin toinen voi ajatella, että siitäs sait sinäkin. Jos ei olekaan tällainen ajattelu kaunista, niin oliko se ilkeys oikeutettua?

Vierailija
26/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut yhteydenpidon lopullisesti kuin seinään, selittämättä miksi.

Vierailija
27/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa minun kanssa samalla luokalla on tyttö, joka vähätteli ja halveksi minua avoimesti ja puhui mulle vain tiuskimalla ylimielisesti. Nuoresta iästään huolimatta tyttö oli leikkauttanut itselleen punamustan kananpersetukan ja sanoin hänelle kaikkien kuullen, että toi sun kananpersetukkas on ihan hiton naurettava tanttaletti.
Taisi sanoillani jotain painoa kuitenkin olla, sillä tyttö alkoi heti kasvattaa pitkää tukkaa, jonka värjäsi blondiksi. Ja sain muuten olla tän episodin jälkeen paljon enemmän rauhassa tytöltä.

Vierailija
28/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:44"]

[/quote]

[/quote]

Hän oli ilkeä ihminen, ja alkoi myöhemmin kärsiä tahattomasta lapsettomuudesta, mutta se ei estänyt häntä jatkamasta vittumaisena olemista. En sanonut, että ne jotenkin kaikkien kohdalla liittyisivät toisiinsa, mutta olet varmaan niitä ihmisiä joiden kanssa on turha vängätä tämän enempää. 

[/quote]

No kysyn että miten tämän tuttusi ilkeys ja lapsettomuus liittyvät toisiinsa?

Et voi tietää millainen olen, älä mene henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
29/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eivät ne välttämättä liitykään, mutta jos on ilkeä ja kärsii myöhemmin hedelmättömyydestä, niin toinen voi ajatella, että siitäs sait sinäkin. Jos ei olekaan tällainen ajattelu kaunista, niin oliko se ilkeys oikeutettua?

[/quote]

Mistä minä tiedän oliko ilkeys oikeutettua? Kovasti on tuosta kysymyksestä vedetty hernettä nenään :D

Vierailija
30/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mistä minä tiedän oliko ilkeys oikeutettua? Kovasti on tuosta kysymyksestä vedetty hernettä nenään :D

[/quote]

Miten niin hernettä nenään? Ja mikä kriteerienlaittaja sä olisitkaan, kyllä mä itse tiedän oliko ilkeys oikeutettua vai ei, enkä ole pyytänyt sinua sitä arvioimaan. Sen toki teet aina kun netissä jotakin luet. En mä ainakaan sinulle vihastunut, koska minusta ystäväni teki väärin ja mä saan ajtella hänestä ihan miten haluan. Niinhän hänkin teki minusta ja halusi vielä jakaa ajatelmansa kanssani. 

Vierailija
31/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin vessanpöntön kämppikseni hammasharjalla. Mitäs varasteli toisten ruokia :)

Vierailija
32/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt huomiotta ja paljastanut hänen tietämättömyytensä suorin sanoin (kyseessä ihminen joka pätee/esittää).

Vierailija
34/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettanut yhteydenpidon.

Vierailija
35/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää mitään yhteydenpitoa. 

Vierailija
36/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä päässyt suunnitelmaani toteuttamaan mutta teen sen heti kun voin! Mieheni exä lähettelee vähän väliä miehelleni jotain ota mut takas viestejä, änki samalle salillekkin treenaamaan kun sai kuulla missä mieheni käy. Nainen on naimisissa ja kahden lapsen äiti. Odotan sitä päivää kun kuuta nousevaa kun se eukko tulee miehensä kanssa mua vastaan esim kaupassa. Kävelen suoraan sen miehen luo ja sanon että voisitko pitää parempaa huolta vaimostas kun mua alkaa pikku hiljaa ärsyttään ne ota mut takas viestit joita se lähettelee mun miehelle. Kiitos ja näkemiin ja kaunis hymy perään. Onneks asutaan pienessä kaupungissa.