Ilkeintä, mitä olet tehnyt ärsyttävälle ihmiselle
Kovaääniset, rasittavat, valittajat, juntit... ärsyttävät ihmiset. Mitä ilkeää olette tehneet heille? Miksi?
Kommentit (36)
Kirjoittanut kirjeen ja sanonut asiat suoraan juuri niin kuin ne ovat - henkilö luuli, etten tiedä tiettyjä asioita ja se kaikki paljastuu kyllä kirjeestä, että tasan tiesin...
Levittänyt juoruja, soitellut poliisille ja lastensuojeluun..
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:21"]
Sanoin takaisin monen vuoden jälkeen. Eikö tahattomasti lapsettomalle saa sanoa, että hän kohtelee muita pahasti? Sanoin niin kuin kirjoitin, että paha saa palkkansa. Oma ajatukseni oli hedelmättömyys, mutta ehkä hän miettii sitä itsekin joskus? Että jos on paha muita kohtaan, se saattaa kostautua.
[/quote]
Miten hedelmättömyys ja ilkeys liittyvät toisiinsa?
[/quote]
Hän oli ilkeä ihminen, ja alkoi myöhemmin kärsiä tahattomasta lapsettomuudesta, mutta se ei estänyt häntä jatkamasta vittumaisena olemista. En sanonut, että ne jotenkin kaikkien kohdalla liittyisivät toisiinsa, mutta olet varmaan niitä ihmisiä joiden kanssa on turha vängätä tämän enempää.
Sanoin takaisin monen vuoden jälkeen. Eikö tahattomasti lapsettomalle saa sanoa, että hän kohtelee muita pahasti? Sanoin niin kuin kirjoitin, että paha saa palkkansa. Oma ajatukseni oli hedelmättömyys, mutta ehkä hän miettii sitä itsekin joskus? Että jos on paha muita kohtaan, se saattaa kostautua.
[/quote]
[/quote]
Eivät ne välttämättä liitykään, mutta jos on ilkeä ja kärsii myöhemmin hedelmättömyydestä, niin toinen voi ajatella, että siitäs sait sinäkin. Jos ei olekaan tällainen ajattelu kaunista, niin oliko se ilkeys oikeutettua?
Lopettanut yhteydenpidon lopullisesti kuin seinään, selittämättä miksi.
Lukiossa minun kanssa samalla luokalla on tyttö, joka vähätteli ja halveksi minua avoimesti ja puhui mulle vain tiuskimalla ylimielisesti. Nuoresta iästään huolimatta tyttö oli leikkauttanut itselleen punamustan kananpersetukan ja sanoin hänelle kaikkien kuullen, että toi sun kananpersetukkas on ihan hiton naurettava tanttaletti.
Taisi sanoillani jotain painoa kuitenkin olla, sillä tyttö alkoi heti kasvattaa pitkää tukkaa, jonka värjäsi blondiksi. Ja sain muuten olla tän episodin jälkeen paljon enemmän rauhassa tytöltä.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:44"]
[/quote]
[/quote]
Hän oli ilkeä ihminen, ja alkoi myöhemmin kärsiä tahattomasta lapsettomuudesta, mutta se ei estänyt häntä jatkamasta vittumaisena olemista. En sanonut, että ne jotenkin kaikkien kohdalla liittyisivät toisiinsa, mutta olet varmaan niitä ihmisiä joiden kanssa on turha vängätä tämän enempää.
[/quote]
No kysyn että miten tämän tuttusi ilkeys ja lapsettomuus liittyvät toisiinsa?
Et voi tietää millainen olen, älä mene henkilökohtaisuuksiin.
[/quote]
[/quote]
Eivät ne välttämättä liitykään, mutta jos on ilkeä ja kärsii myöhemmin hedelmättömyydestä, niin toinen voi ajatella, että siitäs sait sinäkin. Jos ei olekaan tällainen ajattelu kaunista, niin oliko se ilkeys oikeutettua?
[/quote]
Mistä minä tiedän oliko ilkeys oikeutettua? Kovasti on tuosta kysymyksestä vedetty hernettä nenään :D
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:27"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistä minä tiedän oliko ilkeys oikeutettua? Kovasti on tuosta kysymyksestä vedetty hernettä nenään :D
[/quote]
Miten niin hernettä nenään? Ja mikä kriteerienlaittaja sä olisitkaan, kyllä mä itse tiedän oliko ilkeys oikeutettua vai ei, enkä ole pyytänyt sinua sitä arvioimaan. Sen toki teet aina kun netissä jotakin luet. En mä ainakaan sinulle vihastunut, koska minusta ystäväni teki väärin ja mä saan ajtella hänestä ihan miten haluan. Niinhän hänkin teki minusta ja halusi vielä jakaa ajatelmansa kanssani.
Pesin vessanpöntön kämppikseni hammasharjalla. Mitäs varasteli toisten ruokia :)
Jättänyt huomiotta ja paljastanut hänen tietämättömyytensä suorin sanoin (kyseessä ihminen joka pätee/esittää).
En ole vielä päässyt suunnitelmaani toteuttamaan mutta teen sen heti kun voin! Mieheni exä lähettelee vähän väliä miehelleni jotain ota mut takas viestejä, änki samalle salillekkin treenaamaan kun sai kuulla missä mieheni käy. Nainen on naimisissa ja kahden lapsen äiti. Odotan sitä päivää kun kuuta nousevaa kun se eukko tulee miehensä kanssa mua vastaan esim kaupassa. Kävelen suoraan sen miehen luo ja sanon että voisitko pitää parempaa huolta vaimostas kun mua alkaa pikku hiljaa ärsyttään ne ota mut takas viestit joita se lähettelee mun miehelle. Kiitos ja näkemiin ja kaunis hymy perään. Onneks asutaan pienessä kaupungissa.
[/quote]