Exän kyttääminen facebookissa
Jäin exäni kanssa facebook kavereiksi, suhde kuihtui kokoon miehen pettämisen ja valehtelun jälkeen, mutta kavereita kuitenkin ollaan, moikataan jos tavataan ja kuulumisia välillä kysellään.
Nyt mä seurailen usein facebookista mitä mies puuhaa ja mietin uusista facebook kavereista onko ne viime viikonlopun panoja. Ja mielessäni kuvittelen mitä ne on tehny.
Ihan pimeetä kiduttaa ittensä tällä tavalla, varsinkin kun tiän mikä liero mies osaa olla. Parempi ois deletoida mies facebook kavereista, mutta kun meillä sama kaveripiiri ja kavereina niinkuin erottiin, niin tuntuisi hassulta deletoida hänet yhtäkkiä, tai en osaa selittää. Onko muilla ollu vastaavaa? Kyttäättekö exäänne sosiaalisessa mediassa?
Kommentit (3)
Mä poistuin Facebookista. Yksi syy oli ex-mies ja olen nyt paljon paremmalla fiiliksellä. Selvisin ennenkin ilman Facebookia ja nautin tunteesta, ettei mun tarvi enää koskaan nähdä exän kaverilistaa ja niitä vosuja siellä, saati että exä vois stalkata mua millään tavalla. Olen vapaa.
Älä pölli toisten aloituksia Suomi24:sta!
Kyttään, joskus oikein käyn kaikki kerralla läpi. Ei sille oikein voi mitään, vaikka suurin osa on sellaisia, ettei heidän asiansa toisaalta voisi vähempää kiinnostaa mutta toisaalta ei vaan voi olla urkkimatta!