Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi suhde, mistä tietää että mies on "oikea"?

Vierailija
26.10.2014 |

Suhde kestänyt vajaan vuoden. Välillä miehessä on sellaisia piirteitä, että ne saa minut ärsyyntymään. Luonteeltaan mies vaikuttaa järkevältä jne mutta jokin suhteessa tökkii ja minua ahdistaa kun en tiedä mikä se jokin on. Ehkä fyysistä vetovoimaa ei ole tarpeeksi..? Voiko sellainen kehittyä ajan myötä jos mies on muuten ok..? Voiei..auttakaa minua ja kertokaa omia kokemuksia, millaisia tuntemuksia teillä uusi suhde on aiheuttanut. Kolmekymppisiä olemme eli ei mitään teinejä..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kauan se on oikea, kunnes huomaa sen olevan väärä, tähän voi mennä puoli vuotta tai puoli vuosisataa. Ja ihmiset voivat myös muuttua. Ja elämäntilanteet muuttuvat.

Vierailija
2/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon fyysiseen vetovoimaan on ulkopuolisen vaikea ottaa kantaa, mutta totuus on se että aina löytyy maailmasta komeampia miehiä kuin hän, ihan samoin kuin löytyy kauniimpia naisia kuin sinä. Se ulkonäkö ei kuitenkaan ole kaikki kaikessa. Kukaan ei myöskään ole täydellinen, kaikissa meissä on ärsyttäviä piirteitä, myös sinussa. Kannattaa kääntää katsetta siitä miehestä myös itseesi, eli sen sijaan että mietit onko mies hyvä, mieti myös sitä voisiko olla kyse ehkä siitä ettet itse uskalla sitoutua ja siksi pohdit näitä asioita, ehkä jopa yrität löytää niitä virheitä? En yritä syyllistää, se on ihan ymmärrettävää pohtia näitä asioita, koitan vain tuoda toista näkökulmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 3 ajatuksista! Laittaa pohtimaan..

Vierailija
4/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rahulista pulaa?

Vierailija
5/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:46"]Onko rahulista pulaa?
[/quote] rahasta pulaa? Ihan normaalituloinen vakituisessa työssä oleva mies on kyseessä..

Vierailija
6/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 14:32"]

No niin kauan se on oikea, kunnes huomaa sen olevan väärä, tähän voi mennä puoli vuotta tai puoli vuosisataa. Ja ihmiset voivat myös muuttua. Ja elämäntilanteet muuttuvat.

[/quote]

Mun mielestä just päinvastoin: niin kauan se on väärä, jos ei ole varma että se on oikea. Jos mikä tahansa asia häiritsee, se on silloin väärä.

Vierailija
7/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:46"]Onko rahulista pulaa? [/quote] rahasta pulaa? Ihan normaalituloinen vakituisessa työssä oleva mies on kyseessä..

[/quote]

ota se sitten:)

Vierailija
8/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 14:32"]

[/quote]

Mun mielestä just päinvastoin: niin kauan se on väärä, jos ei ole varma että se on oikea. Jos mikä tahansa asia häiritsee, se on silloin väärä.
[/quote] niin, miten teillä suhteen alussa oli, tuntuiko kaikki niin täydelliseltä ettei toisessa mitään ärsyttäviä piirteitä ilmennyt?

Vierailija
9/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:57"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 14:32"] No niin kauan se on oikea, kunnes huomaa sen olevan väärä, tähän voi mennä puoli vuotta tai puoli vuosisataa. Ja ihmiset voivat myös muuttua. Ja elämäntilanteet muuttuvat. [/quote] Mun mielestä just päinvastoin: niin kauan se on väärä, jos ei ole varma että se on oikea. Jos mikä tahansa asia häiritsee, se on silloin väärä. [/quote] niin, miten teillä suhteen alussa oli, tuntuiko kaikki niin täydelliseltä ettei toisessa mitään ärsyttäviä piirteitä ilmennyt?

[/quote]

Kyllä tuntui, ja tuntui vuosikausia. Ja vielä 18 yhteisen vuoden jälkeenkin ne pienet ärsyttävät piirteet on todella pieniä. 

Vierailija
10/10 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen +30, toisella kierroksella. Fyysinen vetovoima oli heti kova, on edelleen. Miehessä ei oikeastaan mikään ärsytä. Toisaalta en kyllä.jaksa enää liikoja stressata tai turhista ärsyyntyä. Mies saa mut nauramaan, on mulle hyvä ja huomioiva, hyvä sängyssä. Hänen kanssaan on rento ja luonnollinen olo.