Miten saatte päivät kulumaan kaupungissa?
Pitkästä aikaa miehen kanssa Hgin kodissamme. Tulin eilen miehen kanssa, hän työasioiden, minä eläinlääkärikäynnin takia. Nyt on eläinlääkärissä käyty, koti siivottu, vaatekaapit käyty läpi, ylimääräiset viety kierrätykseen. Ei mitään tekemistä ja täällä pitäisi olla torstaihin asti.
Maalla on aina puuhaa: eläimet, puutarha ja jos ei muuta niin puolukkaan tai sieneen.
Nyt istun parvekkeella ja katselen merelle. Kai tästä on lähdettävä shoppailemaan antiikkikauppoihin ja putiikkeihin ystävättären kanssa.
Kommentit (7)
Urheilu ja tietokonepelit ja elokuvat.
Vauva-palsta ja jodel.
Ap. Elätkö miehesi siivellä. Täällä kaupungissa tehdään töitä. Tiedätkö mitä ne ovat. Kysyppä siltä mieheltäsi.
Kaupungissa ryypätään ja rungataan, kohta poltellaan pössyjäkin.
Olen vilukissa, en todellaan töiden jälkeen ainakaan kesän/alkusyksyn/loppukevään ulkopuolella viettää aikaa ulkona noin paljoa.
Kotona me tehdään milloin mitäkin, Netflix, videopelit, lautapelit, lukeminen, voi vaikka leipoa, maalata, neuloa.
Muuten tulee käytetyä kävelyllä lähirannassa ja metsässä jos sää sallii, pilates, jooga, kuntosali, uimahalli, sulkapalloa kaverin kanssa.
Ystävien kanssa käydään syömässä/kahvilla, vietän aikaa veljen ja hänen puolison kanssa tai vanhempien kanssa; saunotaan, grillataan.
Käydään elokuvissa, meillä on Korkesaareen kausikortti (lähellä ja kiva ulkoilla siellä), Museokortti.
Helsinki on varsin luonnonläheinen paikka ja aika harva asuu jossain Punavuoressa, mutta toki sieltäkin pääsee meren äärelle nopeasti ja vielä nopeammin vaikka syömään, leipomoon tai museoon.
Siellä tsadissa on kaikkea kulttuuria. Mitä se sitten lieneekin. Itse en tiedä, mutta se on kuulemma jotain hianoa.
Millä tavalla kaupunkiasunto estää sienestämisen?
Sinun mielestäsi Eläinten- ja puutarhanhoito ovat ainoat mahdolliset aktiviteetit? Vaikuttaa provolta tämä aloitus.