Vihreiden kiiltokuvapoika ja madventures vs minä?
Lukemattomat reissut ympäri maailmaa ja nyt he paasaavat mulle kun ajan autolla töihin. Pitäskö mun laittaa heille lasku perään ja tehdä päästökauppaa? Mitä nämä ylpeät vätykset oikeen kuvittelevat olevansa? Mulla on monta akkua heitettävänä pohjavesiin päästäkseni heidän päästölukemiin vaan enhän sitä tekisi tietenkään. Röyhkeys on tän päivän sana.
Kommentit (4)
Me ollaan kaikki opittu.
Parikymmentä vuotta sitten minäkin poltin bensaa suruitta, reissasin minne pääsin ja pidin asunnon lämpötilaa 24 asteessa kovillakin pakkasilla.
Nyt en enää ajele moottoripyörällä tai -kelkalla, auto on bensataloudellinen ja työmatkat tehdään pyörällä, matkailen usein kotimaassa, asunnossa on max 21 astetta ja kylmällä pannaan villasukat jalkaan.
Pieniä muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaikki opittu.
Parikymmentä vuotta sitten minäkin poltin bensaa suruitta, reissasin minne pääsin ja pidin asunnon lämpötilaa 24 asteessa kovillakin pakkasilla.
Nyt en enää ajele moottoripyörällä tai -kelkalla, auto on bensataloudellinen ja työmatkat tehdään pyörällä, matkailen usein kotimaassa, asunnossa on max 21 astetta ja kylmällä pannaan villasukat jalkaan.
Pieniä muutoksia.
Vähänkö susta on tullu ilmastofiksu. Tykkää susta emojilla ja hymiöllä. Kumpa kaikki olisi kuin sinä.
Kaarnaveneillä on varmaan pienet päästöt?
Tunna on niin fiksu