Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteista haittoja saaneet, kuten kuukautisten muuttuminen -haittailmoitus tehty?

Vierailija
14.09.2021 |

Olisi tärkeää, että teette. 13.8. alkanut Ema asiaa tutkimaan, löytyy tieto netistä. Samalla tutkitaan jotain punavihoittumaa ja tiettyjä munuaisarvojen muuttumisia, joista ilmoitettu.

Toivottavasti saadaan pian faktaa, mistä näissä on kyse.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli vähän aika sitten mieleen, että minulla ei ole tullut menkkoja sen jälkeen kun viisi viikkoa sitten otin rokotuksen, mutta en ole vielä huolestunut, sitten ehkä jos seuraavatkin jäävät väliin.

Vierailija
2/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

45+ ikäryhmässä rokotekattavuus (molemmat annokset) jo päälle 80%. Lällällää Pjotr 😜

Vierailija
4/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla aihe kiinnostaa, kun puolisoni virtsassa oli ja on verta 1. rokotteen jälkeen. Mitään muuta syytä asiaan ei tunnuta löytävän. Juuri tätä Pfizerissa ja Modernassa nyt tutkitaan.

Veri kuin veri (kö?), miksi rokote aiheuttaa vuotoa esim. naisille, joilla olleet vuosia menkat pois hormonikierukan vuoksi, palan halusta tietää.

Vierailija
5/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
6/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen molemmat piikit saanut ja spermani ei enää kelpaa luovutukseen, kun pikku siimahännät ei liiku. Ennen rokotuksia kaikki oli ok. Ja nyt tämä ketju... hmmmm...

Pitääpä penkoa...

Vierailija
7/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollausta taas ilmassa. Niin se Kremlissäkin on taas herätty. Mutta vähän myöhässä, kun rokotekattavuus on korkealla.

Ensin viattomalta vaikuttava aloitus, sitten monta viestiä joissa valehdellaan haittavaikutuksista.

Joitakin haittoja varmaan joillakin on, mutta ei koko suvulla, kuten täällä jotkut trollaa.

Vierailija
8/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erikoista. Jos täällä joku kysyy haittavaikutuksista, on heti kiirehdittävä kertomaan, ettei niitä ole ja porukalla viiraa.

Jos joku kysyy, onko polkujuoksun jälkeen muilta irronnut varpaasta kynsi, on pakko tulla kertomaan, miten typerää on juosta, kun kalja ja leffa on rennompi laji.

Jos joku kysyy, miten toinen selvisi lapsen lukihäiriöstä vaikka alakoulussa, niin jo joku avautuu typerästi.

Missä viiraa? Sisälukutaidon puutteessa? Tarpeessa tehdä itsestä numero jollain keinolla, vaikka syytä ei edes ole?

Vierailija
9/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuolto ei kerää systemaattisesti tietoa rokotusten seurauksista. Vai oletteko saaneet lomakkeen rokotuksen jälkeen, joka pitää ehdottomasti palauttaa? Nyt vastuu jätetään rokotetulle, joka ei välttämättä osaa sanoa, ovatko hänen oireensa juuri rokotuksesta. Mutta jos ne ilmenevät rokotuksen jälkeen heti, olisi tutkimuksellisista syistä hyvä saada tieto eteen päin.

Vierailija
10/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut rokotteiden jälkeen kiertoon liittyviä ongelmia. Ensimmäisen rokotteen jälkeen olivat lyhytaikaisia, toivottavasti tämän toisenkin. En ole tekemässä ilmoitusta, koska kaikki ikäiseni (45) ongelmat niputetaan kuitenkin vaihdevuosien piikkiin, vaikka aina on ollut säännöllinen kierto ja gynen mukaan vaihdevuodet vielä kaukana.

Vierailija
11/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt vielä. Ajattelin odotella useamman kuukauden. Vai olisiko parempi vain tehdä ilmoitus heti?

Vierailija
12/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odotellut että milloinka ne menkat alkavat. Nyt kulunut 49 vuotta eikä ole vieläkään alkanut.

- aikuinen mies

Vierailija
13/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tuli todella runsaat kuukautiset ja kuiva iho rasvoittui akneen asti.

Takaisin murrosikään 50 vuoden iässä.

Vierailija
14/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen odotellut että milloinka ne menkat alkavat. Nyt kulunut 49 vuotta eikä ole vieläkään alkanut.

- aikuinen mies

Miehen ymmärryksellä kyse on tosiaan vain kuukautisvälistä. Itselläni keho teki ensin hormonaalisen täysstopin (päänsärkyä pahoinvointia, ennenaikaiset kuukautiset) ja sitten seuraavassa kierrossa käynnisti ovulaation puskemalla aina vain lisää estrogeenia ovulaation aikaansaamiseksi (verenpaine nousi tappiin, jostaa tuli korvien huminaa, päänsärkyä ja pahoinvointia).

Vierailija
15/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tehnyt vielä. Ajattelin odotella useamman kuukauden. Vai olisiko parempi vain tehdä ilmoitus heti?

Käykö niin etteivät myönnä rokott€€sta johtuvaksi jos aikaa kuluu?

Vierailija
16/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tein ilmoituksen kun kuukautiset menivät sekaisin molemmista rokotteista.

17/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusta syystä ei kuukautisissa ole häiriöitä, eihän, vai ?

Vierailija
18/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Muusta syystä ei kuukautisissa ole häiriöitä, eihän, vai ?

Tuleehan niitä veritulppiakin muusta syystä kuin rokotteesta, silti niistä ilmoitetaan.

Vierailija
19/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostan

Paljon nostat penkistä?

Vierailija
20/22 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille (olen ap) ihan lääkäri vahvisti, että mainitsemastani kahdesta rokotteesta tutkitaan kyseisiä haittavaikutuksia. Tutkimukset ovat kesken.

On kyllä tosi outoa, ettei siitä saisi kertoa. Ja olla huolissaan.