Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen somekäytös

Vierailija
14.09.2021 |

Mies viestittelee usein muille naisille, työkavereilleen lähinnä. Minua huolettaa voinko täysin luottaa että viestit pysyvät kaveritasolla. On kehunut heitä kauniiksi.

Kun tapasin mieheni 2019 loppupuolella, hän oli jollekkin entiselle deitilleen kertonut, että ei ole tavannut ketään ihmeellistä, eikä innosta deittailu. Kuitenkin sillon ensimmäisten tapaamistemme aikani oli hyvin innoissaan minusta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi ok, että mieheni lähettelisi ulkonäköä kehuvia viestejä muille naisille.

Vierailija
2/3 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on just tollasia. Verkot on vesillä koko ajan, kotona lirkutellaan mukavia sille puolisolle . Omakin mieheni oli tuollainen. Sanoin, että jos käytös ei muutu mua kohtaan kunnioittavaksi, saa häipyä. Nykyään on ihan asiallinen ja onneksi kotona viihtyvää sorttia. Kuulemma jopa kovasti kehunut minua kavereilleen, olen kuullut tätä parista eri suunnasta.

Kannattaa ja pitää keskustella asiasta miehen kanssa. Ei parisuhteessa kuulu olla koko ajan varpaillaan ja varasijalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää keskustella asiasta. Mun mielestä saa kehua, eri asia miten senkin tekee. Jos jotain yksityisviestejä lähettää läähättäen niin ei hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi