Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pyysi miesmyyjää

Vierailija
14.09.2021 |

Nykyään puhutaan tästä seksismistä niin sattuipa tuossa tapaus töissä, että minulta tuli naisasiakas kysymään, voisinko kysyä joltain miesmyyjältä neuvoa erääseen tekniseen kysymykseen, jonka olisin toki itsekin voinut ratkoa. Meinasin siinä vähän väsyneenä tokaista, että osaisin minäkin auttaa, mutten omista pippeliä, niin jäädäämpä odottelemaan, josko joku mieskin tietäisi, mutta asiakkaalle ei saa olla ilkeä niin jatkoin vain omia hommiani. Ja just päivää aikaisemmin joku nuorehko miesasiakas kyseli mieskollegalta olkani yli, missä eräät laitteet ovat... Muuten ok, mutta eihän se meidän uudehko nuori työntekijä sitä muistanut, niin huikkasin sijainnin väliin.

Itseäni lähinnä huvittavat nämä, mutta tokihan, jos noista asioista voi huolissaan olla, voi sitä omaakin asennetta vähän miettiä. Mä katson, että mun kollegatkin on tähän osasyyllisiä, kun monesti just huudellaan niitä mieskollegoita apuun sen sijaan, että yritettäisiin itse selvittää ihan maalaisjärjellä selvitettäviä asioita tai etsiä se tieto vaikka netistä - ja sitten osattaisiin seuraavaa asiakasta neuvoakin. Eli en tästä asiakkaitakaan syytä, mutta voihan meistä jokainen vähän miettiä näitä omia ennakkoluulojaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme